21.april Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Bor på østlander og vingler mellom voksi-pose, odenwälder dunpose og odenwälder lammi-pose.... Det er vel igrunnen bare smak og behag, men har hørt av venner at en voksipose kanskje blir for tung og klam. Har kombivogn så bagen er ikke den største... Noen som kan dele sine erfaringer med meg??
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Har ikke erfaring selv, men i følge en veninne av meg så sverger hun til den dunposen, lett og liten, tar lite plass, og kan brukes til ungen er stor...... (hvis jeg husker riktig så er det den med bamsen inni??) Men det kommer vel litt ann på hvor kaldt det er der du bor. Vi bor på vestlandet, og har jo høst hele vinteren....
Mrs. Bouquet Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hadde uten tvil gått for en odenwalder dunpose (og helst den med lammeskinnet)
glad-mam Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Hei! Jeg elsker voksiposen min som jeg har hatt til sønnen min i to år. Den gikk fint i kombibagen så lenge det var vinter - akkurat det spørs kanskje litt når på året barnet blir født, hvor stort det er om vinteren. (sønnen min er født i desember). Etter at han vokste ut av kombibagen har vi brukt voksiposen om vinteren oppi sportsvogna, er kjempegod og varm. Han har ikke vært klam etter å ha sovet i den - vi bor i Oslo. Tvert imot er den av ull og puster bra. I tillegg har den fungert topp som underlag i senga på hytta feks og som leketeppe på hytte eller når vi er bortreist på besøk. Så den får min anbefaling! Men er som du sier smak og behag )
kokosbolle Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Vi har kjøpt en lammeskinnspose (lik de fra Kaiser) og denne passer fint i kombibagen! Jeg er veldig for lammeskinn, da dette regulerer godt varmen selv, og blir ikke klamt. Prøv å gå innom en barneutstyrsforretning og hør med de der om hva de anbefaler, snakk med forskjellige, for de har ganske sikkert forskjellige erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå