#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg skal inn til tr.heim på en ekstra ultralyd i uke 32..blir i først uken i mars en gang.Men da lurer jeg på tar de vanlig ultralyd eller kan jeg få 3d ultralyd? Grunne til at jeg skal på en ekstra er pga at jeg har pco og jordmoren ville bare være helt sikker på at alt var i orden. Høret at man kunne få 3d i tr.heim på st.olav,noen som vet om dette stemmer?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Hei du! Jeg fikk 3D når jeg var på UL på fertilitetsklinikken (innvendig UL), men der de tar den ordinære UL utenpå magen TROR jeg at de bare har 2D. Jeg skal dit om en og en halv uke, så jeg kan jo legge inne en oppdatering her da om hvordan det gikk og om det er 2D eller 3D de har:)
spindel Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Jeg var på ekstra ul i uke 36 i forrige sv. skap(2005) og da var det 3d, så går ut fra at de fortsatt har dette på st olavs.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2006 Okey blir veldig spennede og se da.Takk for svarene.
mamseeeen Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 heia... jeg skal også inn på ekstra ultralyd i uke 32, 34, 36 +++ dette pga at vår forrige datter var kjempe lita da hun kom til verden i uke 40. spurte jordmor om det var 3d på disse ultralydene..å hun sa at det var det pga at det da er enklere å se babyen å måle str. på babyen...så går ut i fra det da:-) lykke til da....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 så gøy da.Tenkte jeg skulle spandrere 3d på meg.Men har bestemt meg for og vente.Vil gjerne vite kjønnet...så håper på 3d er jo flott og se ungen på den måten også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå