Gjest Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Lurte på om du kanskje hadde lyst til og sjå på meg?? Skulle ha mensen på tirsdag men fekk den i går..men nå blør jeg ikke mere....ser du om jeg kan være gravid?? For jeg har vært så mye kvalm og svimmel i flere uker.... Blir glad om du tar deg tid ) Gode tanker til deg =)=) 7/8-75
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hallo vennen Klart eg vil sjå på deg.Ja veit du,det ser ut som du er gravid, med ein gut ser det ut som.Når spådde eg deg gravid her for lenge sidan?Husker berre at eg spådde deg gravid mens du gjekk på skulen.Er så kjekt når eg leser deg no,for du virker så lett no, og at du har det så greitt.Stemmer ikkje det Vist du orker og vil, så kan du gjerne sjå på oss og? Chanelle svarte nett på om energien til mannen kom igjen snart,han er sjukemeldt no.Men bygger på,på tilbygget vårt.Men sov lite, og er sliten.Han er født 13.05.65 Så lurer eg sånn på om det blir fleire små på oss,føler meg ikkje så sikker på det no for tida.Men kva ser du? Fortsatt så ammer eg vesle-store guten min...ser du om eg fortsetter ei stund videre med det?Vart mange sp dette,men om du orker.Så berre spør meg om meir og.Go klem til deg
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hei snuppa Du spådde at jeg skulle bli gravid i desember....det var du og kimby som spådde det på meg..og begge har hatt rett ) Ja alt går mye bedre nå altså...alt er liksom så enkelt og så positivt og bra om dagen...Det beste jeg har gjort er og bli med mannen min på flytte -lasset nedover hit )) Når det gjelder mannen din så ser jeg at energien hans så vil den komme ganske fort på han...hehe..hørtes rart ut..men han er på beina igjenn til over nyttår )) Får en følese av at dere får flere barn..men hva er f.daton din da?? oj..så du tror at jeg er gravid...ja hvet du jeg tror nesten det sjølv...for mange ganger er jeg så svimmel at jeg holder på og gå i bakken...puppene er ømme og ryggen er ømm...og blødningene ble borte under ett døgn...hmmm... Men kan du se hvordan eksamen nå den 19januar kommer til og gå da..og om mannen min får den jobben han har søkt på i dag?? God Klem
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hallo ja,den glømte eg...04.05.68. Er det bokstav karakterer dere har og?Er det heime,eller skuleeksamen?Får opp at det vil gå kjempefint altså!!!!Ikkje så sikker på at han får den jobben...,kan virke som at det dukker opp noko anna, og som er like så kjekt for han.I februar skjer det endringer i jobb situasjonen for han.Så du såg fleire på oss?? Og du, ser du korleis det går med den mappeeksamen eg leverte inn no før jul?Me har frå a,som er beste,til f,som er stryk...Klem
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Hehe..ja har bokstavkarakter vi også...driver og skal lese til eksamen nå..men er bare kaos i hodet mitt...hvet ikke hvordan jeg skal begynne..har jeg en plane eller??? hehehehe.... Er skoleeksamen Ser at du vil bli gravid i juli - og at det blir ei prinsesse )) Når det gjelder mappeeksamen din så ser jeg at det gikk kjempefint..) flinkjente ) fikk opp en C på deg jeg.... Hva slags jobb ser du på mannen min da...?? Og du...er du sikker på at du ser at jeg er gravid...?? tror jeg må kjøpe test i mårra jeg...hihi... Hva slags karakter får jeg på eksamen da..vi har samme greia som dere...:!! Klem
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Du kjem til å finne ein måte som er veldig grei for deg å lese på til eksamen.Ja du får enten ein B,eller c.Men B datt først ned i hove på meg.Så du er visst veldig flink jente du og,he he.Ja og den graviditet testen din vil vise positiv,tihi.Hm, når det gjelder å sjå kva jobber folk får, er eg ikkje så dyktig på,men kan klare å skille ut frå alternativer på jobber som eg får oppgitt. Men inne jobb,kontor ett eller anna sånt.Er det heilt ute i det blå eller?? Ja jente har fleire spådd meg, og det trur eg faktisk sjølv og at det vil bli om me finner ut å lage fleire.Berre håper ho blir roligere, og sover meir enn guten min då.(Har litt mareritt for det he he)
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Jaaa,såg du om eg fortsetter å amme ei stund utover ny året og??(kanskje eg klarer å la være å spørre meir no,he he)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Bare spørr i vei..hehe..ja får opp at du kommer til og amme til 2-4 mnd til ) Oj..ja du skal se det blir en Markedsfører av meg likevel...:))))) Tror ikke mannen min er helt den typen og sitte på kontor..men man hvet aldri..har det med salg og gjøre så kanskje....pr.i dag så er han vekter...men jobber også som selger ved siden av...har to jobber..men vil ha en fast jobb...) Og får vi boliglån over nyåret ???
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Blir mye roligere ho jenta...det blir en drøm for deg..hehe )
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Flott!!Ja har han sjangs til meir salgsjobb, så føler eg det er det han kjem til å drive med.Ja du,det kan sjå ut som salgsjobb med han.Fast jobb.Ja det ser ut som at dere får bolig lån,men det kan bli litt att og fram før dere får det, sjølv om eg helst trur det vil gå greitt.Klem
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 ja du,du blir markedsfører.Det går heilt fint.For du har evnene, og no har du det så lyst,lett, og greitt rundt deg.Klem
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 Takk for at du tok deg tid vennen )) Ønsker deg og dine en kjempgod jul...og ta godt vare på hverandre ) Du virker som en så snill og god person...så jeg får så lyst til og gi deg en klem...hehehe... God jul til deg ihvertfall vennen ) Mange klemmer og tanker
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #13 Skrevet 18. desember 2006 Tusen takk skal du ha og.Og tusen takk for så fine ord.Og takk du det same,du virker og veldig kjekk.Kose dere masse i jula, og slappe av, og kose dere.Og eg likte det du sa om at jenta ville bli så rolig, og snill.Det sa supermam 5 og.Har litt skule igjen og,pluss ein konf då,thi,hi. STOOOOOOOOOOOOR JULEKLEM TIL DEG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå