Gå til innhold

Vondt i underlivet...

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som er skikkelig såre i underlivet og har nedpress. Jeg klarer nesten ikke gå, kjennes ut som babyen skal falle ut. Det er vondt. Tror ikke det er bekkenløsningen min, for den forsvant som dugg for sola for flere uker siden... Begynner å bli litt utålmodig nå kjenner jeg. Vil ha ut babyen nå, selv om jeg ikke har termin enda. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å feire jul på sykehuset.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7500575-vondt-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp!

begynner å få vondt overalt nesten føler jeg..........

nå har jeg vond og beinhard mage når jeg sitter, øm i ryggen.. legger jeg meg ned er jeg mindre vond i magen, men korsryggen og rompa tar livet av meg.........

reiser jeg meg opp er det litt av begge, men mest nedpress........

Arrrgh! sliten og lei nå:) lille luringen trykker og sparker når kynnerene gir seg, så føler ikke at jeg har hatt pause sia jeg sto opp i dag........

vil egentlig at han skal være trygt og godt i magen min en stund til, men er nok litt utålmodig og lei jeg og kjenner jeg :D

Har også et ømt underliv.Det er ikke sårt, kjennes bare ømt ut. Pluss masse nedpress, ubehagelig ja.

Har hatt lyst å føde før jul, men nå gidder jeg ikke tenke mer på det. Skal psykisk prøve, ja jeg sa prøve å innstille meg på at det ikke kommer til skje før jan.

=)

Kanskje like greit å tenke at babyen ikke kommer før i januar. Jeg føler litt press for å få ut babyen før jul. Foreldrene mine kommer på besøk langveisfra i julen, og de blir vel litt snytt hvis ikke småtten har kommet. Men det er jo sånt som er vanskelig å kontrollere selv....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...