Gå til innhold

Noen som har tid til en kaffe på fredags formiddag i oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg skal til oslo på fredag og lurte da på om noen hadde tid til en kaffe eller noe på dagen..??

Hadde vært så koselig når jeg første er inne i tigerstaden .o))

Venter på svar fra Brumm....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

spørs når på dagen da?

Skrevet

Tenkte v 12 tiden eller noe....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

For jeg hadde tenkt å reise ned til by'n slik at jeg var det ca kvart på to. Hvis det hadde passet?

Skrevet

Hei vennen:o)

Tror jeg har glemt å svare på din sms jeg....skal sjekke.

Vil veldig gjerne treffe deg fredag:o) 12 er supert:o)

Klem

Skrevet

Eller spiller egentlig ingen rolle når..... Er ikke bhage på fredag, så kan levere tulla på jobben til Brumm-mannen. Så kan gjerne komme rundt 1230-13? Bare bestem noe, så henger jeg meg på:o)

Skrevet

Skal på avslutning i barnehagen hos min lille stesønn så må reise ved to tiden...

Skrevet

ÅHHHHHHHHHHH så koselig Brummmmmmmmmmmmmm

Jeg ringer deg torsdag og sier hvor.. jeg blir hentet på oslo s ved 14 tiden så greit om vi er i nærheten der..

Mulig snøfilla blir med også.. så kos å treffes igjen..

Det var det første jeg tenkte på når jeg tok meg fri for å reise inn å møte min kjære og avslutning at jeg må tidlig inn slik at jeg kan møte bim jentene... hehe

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

ok, men dersom du skriver inn her når og hvor så kanskje jeg kommer nedover litt før, hadde vært koselig å hilse på! Jeg er jo sykmeldt så jeg skal vel alltids få det til ;-)

Klæm

Skrevet

hm...det hadde jo vært koselig...å truffet noen av dere siden jeg ikke fikk vært med sist....kommer med tilbakemelding...

Skrevet

Høres supert ut. Blir Majorstuen dumt for deg da? Enten må jeg levere tulla hos Brumm-mannen på jobb, eller jeg tar hun med litt, så kommer han og henter henne der. Men da blir det for langt unna med Oslo S... Liker meg ikke helt der nede om jeg må ha med hun....hm... Kan gjerne komme 12 eller før. Når er avslutning ferdig? Hvor er det? Ring meg på tors du, så kan vi avtale. Kos at dere andre er med og:o)

Nattaklem

Skrevet

Hei jenter!

Jeg møtes gjerne på Majorstua i 12-tida på fredag. Både "Café M" og "Jacob Aall" har god mat (salater osv.)

Vi sees:-)

Klem

Skrevet

Hei hei!

Jeg har tatt meg fri på fredag, og en kaffe i Oslo med hyggelig BIM-jenter er ikke å forakte - dersom jeg kan slenge meg med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...