St. Hans Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Vi har ikke øvd på det, mulig barnehagen har, plutselig satt hun ved siden av meg og skrev navnet sitt helt riktig. Fem store, barnslige bokstaver. Uten noe å se etter. Jeg ble helt paff, jeg. Trodde de var 5 år eller noe når de begynte med det?
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Så artig, da! Jenta mi har skrevet navnet sitt siden hun var rundt 2 år og 4 måneder gammel, så det er nok godt mulig det du skriver her, ja. Men det er ikke sikkert at de skjønner lesekoden helt enda. Jenta mi skrev i hvert fall navnet sitt lenge før hun skrev og leste andre ting. Nå er hun 5 år og leser og skriver.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 3 år og 4 måneder skulle det selvsagt være!
Califa Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Datteren min er nå 3 år og 8 mnd, og hun har skrevet navnet sitt i mange måneder nå.. Begynte å skrive bokstaver før hun var 3 år, men var nok rett over 3 år før hun alene skrev navnet sitt. Nå kan hun alle bokstavene, og kan skrive dem alle bare vi sier navnet på dem. Hun er begynt å forsøke seg på å lese, men har ikke knekt koden enda... Utrolig imponert over jenta mi!!!!!
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Har ei lang spinkel ei jeg da, men det viste jeg jo i grunn. Hun bruker 98 i klær. og veier ikke mye over 12 kg. Og siden hun er ganske så slank også, så ser hun enda lengre ut også, enn hun er fra før. Buksekjøp er et mareritt! I livet er størrelse 1,5 år helt perfekt, men i lengden må hun ha str. 3 år. Umulig og finne det, så her må buksene snurpes sammen med belter og alt som er så godt det lar seg gjøre :-/
♥Coxinelle♥ Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Gutten vår ble tre i august og skriver navnet sitt...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Hei! Gutten min 3,5 år skriver og navnet sitt nå. Lenge skrevet noen bokstaver - de enkle som O, A,T , I, - litt verre med g, n, s, men det kommer! Trur det går på interesse fra barnet og hva de blir lært.
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 My precious skrev navnet sitt da han var 3 år og 3 mnd. :-) Alltid hatt en enorm interesse for bøker og bokstaver da. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Gutten min på 4 år, skriver ikke navnet sitt, og har heller ingen interesse for å skrive det eller bokstaver i hele tatt. Bare for en trøst for alle dere som føler at barnet deres ikke følger med. Men han sitter gjerne og tegner og farger, og er evnerik på mange andre områder. Dette har med interessene til barnet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå