Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis fosteret dør tidlig, før uke 12, blir da symptomene som kvalme, såre bryst etc... borte? Uten at man får blødning altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, det kan skje. Missen abortion. Leste vel et sted at ca 15% av alle aborter er ma - så det er jo ikke så vanlig da heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Hos meg ble alle graviditetssyptomene borte i uke 7, jeg følte ikke meg gravid lenge i det helle tatt, da jeg gikk til legen i uke8 , oppdaget hun at fosteret var dødd i uke 7+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Angelface* Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Nææææi, huff...( Nå ble jeg skremt gitt...Har ikke kjent noe siden uke 9.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå