Gå til innhold

På stellebordet...


hildehat

Anbefalte innlegg

Hei,

 

flere enn meg som har baby som oppfører seg som en mark på stellebordet? Når jeg løfter opp beina for å legge bleia under rompa, åler hun seg helt rundt, sliter med å få på bleia allerede. Kan ikke huske det var sånn så tidlig sist... Nå er det ihvertfall viktig å holde en hånd på henne til enhver tid...

 

God jul folkens! Vi treffes forhåpentligvis på onsdagstreff framover også, skal jo begynne å jobbe igjen i halv stilling etter jul... Grøss o gru, men gleder meg litt også!

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hengt en leke med sugekopp på veggen ved siden av henne, dermed ligger hun "rolig" og leker med den:-)

 

Skal du jobbe litt igjen? Savner jobben jeg og, men tør ikke gå tlbake enda, angret så fælt på det da jeg gjorde det sist. Håper det blir en grei ordning for deg da:-)

 

Blir nok ikke så mange treff for meg etter jul, har ikke fått barnehage plass til Emma på det nye stedet, så må ha henne hjemme med meg igjen.

 

Ha en riktig god jul, kos dere masse i jula:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av sist uke har vi også byttet ut vår rolige gutt med en liten mark... Nå er det viktig som du skriver å holde en hånd der hele tiden. Tror faktisk det ikke er så lenge til jeg begynner å stelle på gulvet, jeg...

 

Karsten har hatt en uro i taket som har vært interessant frem til nå, men den har han visst sett seg lei på... Får kanskje prøve å finne noe annet nytt å henge opp der i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...