Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til spennende matpakker. Blir ofte en brødskive med servelat som kommer like hel tilbake.. HAr noen noen lure ideer, takker jeg om du vil dele det med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! :o)

Jeg har ikke de beste tipsene i verden....hehe...men kan jo fortell hva mine pleier å ha på sine skiver :o)

-Leverpostei, med eller uten agurk.

-Prim.

-Skinke, med eller uten agurk.

-Makrell i tomat

-Ost og skinke/salami, med eller uten agurk.

-Brunost med jorbærsyltetøy.

-Hapå

-Reke smøreost.

osv :o)

Skrevet

Dattera mi er glad i egg, så jeg har sendt med det noen ganger - ikke bare på brødskiva, men ved siden av. Positivt med proteiner for de små kroppene i vekst, er det ikke?

Skrevet

Kokt egg, altså! :-)

Jeg har ikke pleid å sende med et helt kokt egg, men to eller tre båter.

Skrevet

Jeg pleier å sende med rundstykker noen dager i stedet for brødskive. Det pleier å være populært. Jeg vet også at noen sender med en boks med frokostblanding, og så får de melk i barnehagen hvis de ønsker det. Jeg sender også med litt oppkuttede grønnsaker noen ganger, i små plastbegre med lokk. Gulrot, paprika, brokkoli, erter, mais. Og er det litt spesielle dager, legger jeg i litt rosiner eller et par fullkornkjeks. Knekkebrød har også vært suksess noen ganger. Gutten min er snart 3 år.

Skrevet

Åh...glemte noe av det mest populære. yoghurt!!

Skrevet

Vi bruker å bytte på

vanlige skiver med agurk/tomat til,

alltid frukt i boksen, gjerne i en egen boks med masse frukt oppdelt, rosiner,

ostebiter ,

pitabrød med grøntsager og tacokjøtt i,

rundstykker,

pølsehorn,

pizzabit (lager mange og legger i fryseren),

knekkebrød

mye du kan lage stort opp av og legge i fryseren og bare ta opp på morgenen og slenge i matboksen. Jeg har et barn som blir fort lei av brødskiver hver dag. Det ville jeg også selv ha blitt.

Syns det er VELDIG viktig med gode matpakker, derfor ligger jeg sjelen i at de skal være spennende.

Dette er en god vane, selvom de bare er små. Det verste jeg vet er ungdomsskole elever som kjøper brus og potetgull på Rimi i skoletiden ;-)

Skrevet

Lomper eller lefser er populært her, med smør og servelat feks eller brunost (går med det meste på egentlig). Bare rull sammen og del i 2-3 deler. Har forskjellige rom i matboksen hennes så da pleier jeg å skjære agurk i stenger og legger i de små rommene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...