Gå til innhold

Blødning etter medisinsk abort

Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

Jeg tok medisinsk abort for akkurat 2 uker siden i dag. Blødningen har avtatt gradvis, med litt av og på blødning i disse to ukene. Men i dag har jeg hatt ganske kraftig blødning igjen. Ikke konstant, men sånn at det plutselig komemt en haug med blod, for så å ikke blø på noen timer. Dette har skjedd tre ganger i dag?

Er dette normalt? Noen flere som har opplevd dette?

Var ganske langt på vei da jeg tok abort (8+5)... om det har noe å si

Fortsetter under...

Man opplever det samme etter en fødsel. Det stedet der egget var festet inni livmora er stedet der morkaka ville blitt lagd, der blir det et sår når en har født/abortert. Det kommer en form for sårskorpe på, som løsner etter 10 til 14 dager. Derfor denne blødningen. :) Ikke farlig. Det går over om noen dager. Dersom du får feber eller ikke slutter å blø så kraftig så sjekk med lege.

Huff - den blødningen min stanser ikke, så jeg måtte oppsøke legevakten. Ble derfra sent på sykehuset hvor jeg fikk ultralyd. Etter mye om og men ble jeg sent hjem uten piller eller time til utskrapning, men de mente at det som var igjen kun var koagulert blod. Jeg satser på det jeg og. Har sluttet å blø nå, heldigvis:)

Hehe, det skel ikke være lett dette her, men nå må det da være over!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...