Sommerfulgen Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hadde sex forrige lørdag (natt)....og onsdagen startet jeg med cb el test og den testen var positiv...dvs at el var på onsdag-torsdag... Mannen var nemlig på reise fra søndag til torsdag... ( Det er vel kanskje litt for mange dager i mellom pluss at runden vi hadde var etter en fest...og da er vel kvaliteten deretter? Eller?
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hei ! Jeg har hørt at alkohol ikke påvirker mannens sperm.... du kan lese litt om det på www.pernille.no. Det er ikke for mange dager i mellom... sperm kan leve opptil 7 dager.. så da er du innenfor en god margin. Leste litt på dette med kjønn på barnet... og det sies at det er større sjanse for jente dersom du har sex noen dager før egg løsning. Lykke til og god jul !!
Sommerfulgen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Men hvor vanlig er det at disse småtrollene lever i opptil 7 dager da?..det er vel kanskje en brøkdel av totalen, eller? Ikke desperat jeg ;o)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Det er ganske vandlig at dem lever opp til 7 dager... Vet hvordan du har det.... :-) Er sann selv jeg !!
Sommerfulgen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Ok, da krysser jeg fingrene ) God jul til deg også! Kanskje vi får verdens beste julegave i år?
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 ja, vi får håpe det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå