gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 hei skal flytte til eidsvoll med sambo en gutten min på 8 år... kjenner ikke noen der.. er 12 uker på vei...
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Skal dere flytte til sundet eller uten for eidsvoll. Jeg venter min første fødte, men har ei datter som jeg har adoptert. Hun er 5 år. Jeg er i uke 18 jeg . Når flytter dere?
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 sundet??? hehe... så kjent er jeg... flytter fra bergen og over.... heter brennhøgda der vi skal bo... hører til vilberg skole... det vet jeg:) flytter i romjulen... og blir uten internett en stund:(
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Blir langt å flytte det da. det er ikke bare bare. Vilberg skole er midt i eidsvoll omtrent Da hører vi til samme helsestasjon. Iallfall mens vi er hos jordmor. Når jeg har født skal vi over til Eidsvoll verk helsestasjon. Uten internett ja. Kjendelig. men du får det jo igjen Er det jobb som gjør at dere flytter?
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2006 ja han samboeren min har fått seg en bedre betalt jobb og det er ikke mye som holder oss her... hvor gammel er du?
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Er du egentlig fra Bergen? Jeg er 22 år. Men jeg har kanskje kommet litt lengere enn mange andre på min alder. Hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har mann, ei datter på 5, en pus, hus og bil Tidlig ute Du da?
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2006 ja vi er fra bergen... jeg er 27 år... har en sønn på 8 som sagt ikke med sambo men han tar seg av han som sin egen... faren stiller ikke nevneverdig opp... vi er forlovet... hadde bestilt kirke til juni men fant jo nå ut at jeg har termin tidlig juli så det er utsatt...
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Kanskje greit og vente litt da ja Jeg har foreløpig termin 26/28 mai, men jeg skal på ultralyd i morgen, så da får jeg vite om den blir flyttet på eller om det blir i slutten av mai. Det skal bli spennende. Er du i form eller har kvalmen tatt deg? jeg er i kjempe form egentlig, men sliter litt med hofte problemer. Men det overlever jeg Jeg tåler litt smerter når jeg vet hva som blir resultatet
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2006 kvalmen tok meg de første mnd.. men vært fri for det i 3 dager nå... deilig faktisk.så håper den er vekke for godt.. jeg har ny legetime der borte 17 jan, får vel vite evt ul da, må dere søke sykehus der borte?? kan du anbefale noen?? hehe... her i bergen er det bare ett så man har ikke noen store valg muligheter liksom...
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 Ja man bør søke. Vi hører vel egentlig til AHUS, men jeg har valgt Kongsvinger sykehus. Det er ikke stort lengere dit enn til AHUS, og det et sykehus med mye mindre fødene, så det er ikke så travelt der. det er mange som føder der nå som bor rundt der dere skal bo og der vi bor. Jeg gleder meg veldig til å komme til Kongsvinger i morgen. De sier de som jobber der er veldig koselige. Ikke for at de ikke er det på Ahus, men har hørt mye bra. Tror jeg tør å anbefale kongsvinger så lenge det blir et normalt svangerskap. Jobber du nå? Evt hva jobber du som?
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 18. desember 2006 har jobbet i en kantine... og vært mye vikar... har hatt endel migrene som jeg har fått etter jeg ble gravid:( så har liksom ikke fungert.. så må se litt etter vi har flyttet.. må få gutten min på skolen og se at han trives før jeg gjør noe mer... han er en veldig aktiv gutt.
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #14 Skrevet 18. desember 2006 Det skjønner jeg da. Jeg jobber på apoteket på Jessheim jeg. 15 min kjøring fra Råholt. Trives ganske bra der egentlig. Men jeg jobber 50 % nå pga hoftene mine. Jeg kommer til å prøve 60 % over jul, men kommer nok ikke til å jobbe mere enn 70 % før jeg føder, for jeg merker det veldig etter en lang dag med mye gange. Koselig å høre at du flytter til Eidsvoll da. Jeg har bodd på Råholt i litt over 2 år nå, men kjenner liksom ikke så veldig mange her jeg heller. Vi har jo vennekretsen vår liksom, men det gjør ingenting om man blir kjent med noen til
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 18. desember 2006 hvor kommer du egentlig fra da? ja jeg kjenner abbsolutt ingen der borte og vil jo bli kjent med folk på ny plass og... så hvis du vil bli bedre kjent kan vi jo kansje utveksle mail adr el noe sånt... ikke at jeg får skrevet noe der etter fredag... hehe
Bebbies i magen Skrevet 18. desember 2006 #16 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er egentlig fra Jessheim. Så jeg flyttet ikke så langt. Så jeg har jo venna mine der også liksom. Men når man flytter litt på seg så blir det liksom til at man blir litt borte. Også har jeg vokst litt fra de gamle venna mine litt. Mail hadde vært fint vettu. Der kan vi jo utveksle tlf. Litt lettere å nå hverandre
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 18. desember 2006 min mail er [email protected] bare å skrive en mail..har msn og er logget på der.. nå ringte sambo han er begynt å jobbe i oslo så kommer ike hjem før på fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå