Gå til innhold

afrika mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 17 mnd har skikkelig "barn-i-afrika" mage, han har alltid hatt stor mage, og har ikke tenkt så mye over det, de har i grunnen ikke nevnt noe på det på helsestasjonen heller. men er dette veldig normalt? han har ellers ofte hard afvøring, til tross for at han drikker rikelig med vann, drikker kanskje bare 2 glass melk til dagen, ellers er han svært gla i sviskedrikk som skal ha lakserende effekt.. han promper ellers mye, virker oppblåst. dette trenger jo ikke være noe, har lest på lommelegen ang cøliaki og sånn, men da har barna ofte diare, og dette stemmer jo ikke.. han har bra vekstkurve og spiser forsovet normal kost.

noen andre i samme situasjon?? tenker jeg må ringe helsestasjonen imorgen, bare for å ta en sjekk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, min har også det. kan være noe med at alt er litt lite der inni, får liksom ikke fylt seg ut helt enda. tror ikke det er noe å bekymre seg for.. vår har midre på morningen men så fort han får i seg mat så strutter magen.. er litt søtt syns jeg. hehe.. han er 18mnd nå og ca 11kg så han har jo litt i seg. mn,det meste ligger på magen da.artig at du spurte om det for det har jeg også tenkt på ...rett og slett afrika mage hehe

Skrevet

Jenta mi på 14mnd har også det, spess rett etter hun har spist.

Tror ikke det er no å bekymre seg for :)

Skrevet

ja i grunnen sant det, at det sikkert er normalt det, men syns liksom også det er litt rart at han skal være så hard i magen, han drikker jo så mye, kanskje det faktisk er litt av problemet, at han drikker seg mett- det skvulper skikkelig etter et godt måltid, hehe.. min er vel nærmere 13 kilo tror jeg, det normaliseres nok etter hvert ja.. takk for svar :)

Skrevet

bare hyggeligt du:) kjekt jeg også kunne hjelpe med noe.. føler ikke jeg er så flink med innlegg her selv om jeg prøver så godt jeg kan:) ha en fin dag du:)

Skrevet

Det har mi jente også, på snart 20 mnd. Ser ganske komisk og søtt ut til tider, men har lurt litt også...men på h.s sa de at så lenge hun spiser og har normal tarmfunkjson er det ikke noe å stusse på. I går sto ho og 'gjorde seg til', trakk inn magen og blåste seg opp igjen...he he, så ut som den karen som skulle på bodybuilder-oppvisning...

;-)

Skrevet

Jeg har en jente en utstående mage jeg også, spurte barnelegen om det var normalt. Hun sa at lille J hadde svai rygg og dermed så det ut som om hun har veldig stor mage. Hun er jo så tynn i føtter og armer at det ser jo litt rart ut :-) Søt er hun i alle fall.

Skrevet

har det enda hun på 4 til meg ja.. ikke så stor men den er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...