Gå til innhold

Er det større sjanse for å miste hvis en har influensa?


hønetuppa ønsker barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei nei nei,man kan værra sjuk uten at d ska vær nå fali sjø!miste man så e d nåkka gæli me fosteret..tenk i gamle dager da,dem hoppa fra låvetak å greier,hosta å spøy hvis dem kom i "uløkka" men ongen satt bom fast læll:) æ har hatt lungebetennels no,har hosta i snart 3 uka..itjnå fali!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Er ikke gravid, men har lurt på dette en stund. Tempen har økt (men ikke så rart siden jeg har influensa..) he he.. Men håper håper

 

Har mista 2 ganger tidligere i et såkalt kjemisk svangerskap i uke 4 rett etter positiv test tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde influensa med ganske høy feber (39 om natten) og selv om jeg tok febernedsettende så gikk ikke feberen ned. To dager etter begynte jeg å blø, og mistet 5 dager etter det igjen. Jeg var i uke 8, og selv om de sier at det ikke skal ha noe å si at du blir syk, så tror jeg det var årsaken til at jeg mistet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Ja, det er egentlig ganske logisk. Fordi kroppens imunsystem jobber jo på spreng for å bli kvitt evt farlige bakterier /fremmedlegemer.. og hvis kroppen ikke har rukket å vende seg skikkelig til fosteret, så kan kanskje det også bli ansett som fremmedlegeme. + at det lille fosteret knskje ikke tåler så høy kroppstemperatur som en har når en haar feber.. Men det skjer sikkert ikke alle. Men kan nok skje kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...