Gå til innhold

Knætta & knøtte er du her??:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? Er forma like bra? håper jeg kan slå følge jeg å:) akurat denne vente tiden er gruuuuusom jo:(

 

Må ta meg en test på juaften og se hva den sier. Beste julegaven ever det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Så ikke dette før nå. Har vært borte noen dager (førjulsbesøk hos svigers) og så har jeg vært/ er syk....

Meen nå har vi jo prata på 1.tri da=0D Koselig å få følge med deg. Og så testa du positivt 5 dager FØR IKM så jeg! Kjempemorro!

Blir en hyggelig jul for oss i år (også)! Gravid 2 juler på rad *hihi*

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe. Tror familien begynner å lure når jeg plutselig har med spekemat... hadde tenkt å vente med å fortelle det men spørs om det går i juletiden, siden jeg annonserte med at denne julen skulle jeg drikke litt baylies jaaaaaaaaaaa.

 

:) flott alt står bra te:) kjedelig å bli syk rett føre jul da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde liksom tenkt å kose meg litt med godt og drikke denne jula jeg også, spesielt siden jag akkurat har slutta å amme, men men...

Ja kjipt å være syk nå. Får ikke gjort noe av det jeg hadde planlagt nå før jul. Heldigvis har jeg en kjempeflink mann som vasker og handler og styrer på. Hadde vaska badet mens jeg enda sov i går morres. Sto opp med Seb kl 7 og heiv seg i vaskinga han. Før helga vaska han stue og kjøkken også! Snille mannen =0)

 

Står det bar til med deg og dine? Sluppet unna denne fæle influensaen og omgangssyka som herjer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere noe forskjell på hunden da, funker behandlinga?

Var det Becky hun het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sluppet unna alt heldigvis (bank i bordet og hopp i taket)

Snille mann du har:) Heldigvis velsigna med en slik en å:) så her er det jeg som får sove lenge:) Men han vil stå opp tidlig med han for han ser jo han ikke så mye sm meg:)

 

Vi har ikke begynt på behandling enda, men hun er allerede bedre etter at vi kjøpte ny seng av skinn til henne:) men om hun blir helt bra vet vi ikke. Men vi må se over jul. Er så sliten av syke dyr nå. Men skal kjempe det jeg kan for henne.

 

Hvordan går det med deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så kjekt at dere har sluppe unna da! Ikkeno morro med hverken syke barn, voksne eller dyr....

Får virkelig håpe at det går bra med henne nå da.

Går bra med bikkja her. Fått litt litt trening i det siste, så ho er litt tullete for tida. Blir dårlig med lydighetstrening når mor er syk og det er et grusomt vær ute. Storm og pissregn og hagl om hverandre. Kan ikke huske sist det har regna så mye her. Ikkeno snø på bakken heller.

"Mørketid" her også i tillegg. Ser ikke sola på et par mnd grunnet fjellene rundt her, så da er det lyst bare 3-4 timer midt på dagen..

 

Men nå er det jo jul, så selv om det ikke er så lyst og koselig ute, så koser vi oss innendørs da =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...