Gå til innhold

eldre far til barnet

little_pony

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En jente jeg kjenner ble gravid da hun var 17-18 med en kamerat av typen til moren :S han var 37 eller noe sånt, rett under 40 hvertfall. De levde fortsatt lykkelig i lag da tvillingene var rundt 1 år og jeg traff på henne når hun var ute og trillet. Alt var visst bare fryd og gammen :) Moren syntes visst bare det var artig.

Alder har ingenting å si!....kjærligheten spør ikke etter alder.

Jeg er selv 22 år og min mann er 39. Vi har det kjempe fint sammen, og vi venter vårt første barn. Verken jeg eller han har noen barn fra tidliger forhold.....så vi gleder oss kjempe masse. Verken hans eller mine foreldre har sagt noe negativt ang alderforskjell mellom oss. De ser vi er kjempe forelsket og passer utrolig godt sammen.

Det eg er 19 og typen er 27 men det er ikkje noe problem for oss, men pappa likte det dårlig for vi ble i lag då eg var 15 og han var 23. men nå går det greit og vi er mer forelsket enn vi var da.. he he trudde det der var berre tull. nå gleder eg meg til å få baby og gifte oss om 1 1/2 år sommeren 2008.

Jeg er snart 20 og min kjære er 31. Altså det er 12 år mellom oss. Men det har ingenting å si... Vi har det kjempebra sammen. Såklart det går litt opp og ned, men det gjør det jo i alle forhold - ikke kom her å si noe annet... Hihihi...

Vi er forlovet, og så godt som samboere. Så nå venter vi bare på å få en spire i magen snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...