kokko Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Endelig så skal jeg til legen og få høre hjerte til denne lille knerten i magen min. Dette er min andre lege kontrol er nå fullgått 23 uker. Jeg går heller ikke til jordmor.. men det er fordi jeg ikke helt føler behovet for det denne gangen. Jeg er annengangs fødende så jeg går ikke så ofte til kontroller...men jeg gleder meg til å få høre hjerte banke så fint..... desverre så må jeg få meg en ny sykemelding.. sliter noe jævligt med bekkenet mitt.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Er annengangs jeg oxo, går kun til legen jeg da, men altfor ofte, hver uke pga høyt BT og diabetes. Føler liksom ikke tiden går når det er hver uke jeg må dit. Når det gjelder jordmor, er jeg helt enig, ser ikke helt behovet når man vet hva man skal gjennom... LYkke til på kontrollen da, blir artig å høre hjertelyden
kokko Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Det var deiligt å få høre den lille sitt hjerte... alt annet så bra ut, så skal tilbake om 4 uker... og då får jeg høre på nytt den lille og så må jeg fornye sykemeldingen min. Syns nesten det er litt dumt å bare få sykemelding bare for 1 mnd om gangen.. i allefall når jeg sliter så jæ.... med bekkenet. tro ikke at jeg vil være tilbake på jobb før permisjonen min starter. Håper at du holder BT og diabetesen under kontrol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå