energica Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 på vaksinen? Har ei som skriker bare jeg løfter , eller snur på henne,eller uten grunn.. tok den i dag.. HS sa bivirkningene ikke kunne komme før i morgen.. Noen?
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jørgen fikk den om tirsdagen, og han ble litt småsutrete på kvelden. Har ikke merket noe annet enn det, og kun den kvelden. Tror det er veldig individuelt hvordan barna reagerer....
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 min skreik,og det noe enormt.fikk ikke feber,men var småuggen to dager.ga han paraset for smertene vi.så slapp han å ha vondt =)
Tiddelidu Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Sånn var lillegutt her også. Virket "sår" i kroppen, sånn som jeg føler meg når jeg har influensa. Han våknet et par ganger og hylskrek, og jeg kunne ikke ta i han uten at han skrek. Da fikk han paracet og sovnet etter det. Merket ikke noe på han dagen etter. Mulig han brygget på en liten forkjølelse, for han hostet noen dager etterpå, men tror ikke det har noe med vaksinen å gjøre.
energica Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Takk for hjelp. Har hørt at vist de brygger på noe, så bryter det gjerne ut etter en vaksine.. Kanskje derfor han hostet og sånn .. ?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Grunnet kikhoste i nærmiljøet, fikk hun vaksinen da hun var 2mnd gammel. Ingen reaksjon. HUn fikk den igjen sist uke, da hun var 4 mnd, og fikk litt feber på kvelden, men ellers ingen reaksjon.. :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Når han fikk den sa hs at reaksjonen kunne komme på sen ettermiddag/kveld, han fik den kl 14! Eneste som skjedde her var at han sov bedre på natta :-) Skulle tatt å utnytta de 2 nettern bedre :-) Men bekymra som jeg var, var jeg mer våken da enn ellers :-)
Ta sats;-) Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 jenta mi fikk feber og var sutrete allerede første kvelden, det varte i to dager her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå