Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg er nå i min 10 uke og dette er min første graviditet... har ikke hatt noen blødninger hittils,men nå i ettermiddag har det kommet sånn type svakt rosa farge på papiret når jeg har vært på toalettet...er dette helt normalt?????har bittelitt press nederst i magen også,men gjør ikke vondt.... skal det være sånn?blir litt bekymret.... tusen takk hvis noen har tid å svare meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis det er så lite som du beskriver, er det sikkert bare såre slimhinner eller noe. Helt sikkert ikke noe å bekymre seg for, men dra til legen uansett! bare for å berolige deg selv:o) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er nok helt ufarlig. Jeg blødde endel i forrige svangerskap og endel i dette. Er i uke 8-9 nå og har vært på to ul`er så langt og alt ser fint ut. Legen sa at det er veldig vanlig å blø litt pga veldige kjøre slimhinner. Jeg ville tatt meg en legetur bare for å roe nervene, det er bedre enn å gå rundt å være redd. Så lenge du ikke blør mye friskt blod med klumper og har vondt er det liten fare. Lykke til:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå