Gå til innhold

Hun hikker noe så SINNSYKT. Hun er tre mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hikker veldig. Mange ganger for dagen. Noen som vet hva det er som kan til at man hikker sååå mye?

Hikkingen er så irriterende! Hun får ofte hikke når hun holder på å sovne, og det ødelegger jo alt! Hun pleier få en påtår, og det hjelper, men det er ikke alltid hun vil ha mere pupp for hun er som oftest mett når hun får hikke.

Håper noen kan svare. Utrolig at hikke kan være så fortvilende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen min hikker også hver dag og blir skikkelig sur når det varer i mer enn fem minutter (og det gjør det alltid) Mora mi mener at de ofte hikker når de blir kalde, men han hikker ofte når han ikke er kald...

Dytter litt i håp om gode tips mot det..

Skrevet

Med Oda fungerte det å gi kokt vann (lunket da, kaldt vann fungerte ikke) etter anbefaling av hs.. noen teskjeer til det gav seg, noen gang gav hikkingen seg fort, andre ganger tok det både 5 og 6 forsøk før hikkingen forsvant. Oda hikket mye da hun var mindre, men hun hikker ikke så ofte lengre nå som hun er blitt 5 mnd.

Er ikke sikker på hvilke temperatur som er best på vannet, en finner fort ut om det funker eller ikke.

lykke til

Skrevet

Hei!

Knerten vår hikket på sykehuset og da sa jm at man måtte legge han til brystet litt til så ville det gå over.. og det gjorde det!

I ettertid har vi gått over til flaske, og når han hikker varmer jeg på litt mme og gir han. Da slutter han å hikke etter et par sutt eller noen dråper.. Er jo verd et forsøk..? mme kan jo lages i relativt små mengder og varmes i mikro.. har alltid en liten "hikkestopperflaske" klar i kjøleskapet..

Har også opplevd at de hikker hvis de fryser, men poden min hikker når jeg legger han ned på rygg litt for tidlig etter mat.. Da blir han liggende og gulpe litt, og hikke etterhvert.. men men.. skvetten funker for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...