silhah og emilie Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 jeg skal kjøre alene 3 timer i romjula sammen med min da 1 mnd gamle baby... er det galt av meg å gå inn på en bensinstasjon å kjøpe kaffe men jenta sitter i bilstolen i den låste bilen...?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 du kan jo ta med deg babyen i bilsetet med deg inn?
Babykilo Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Det hadde jeg gjort. Men min baby er 6,5 mnd så jeg er litt mer herda. :-)
yasmina Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Man gjør som man selv vil, men jeg hadde ikke gjort det. Det kan skje ting på utsiden f.eks brann,tyveri ol med babyen i bilen og der kan skje ting med deg på innsiden. F.eks at du besvimer,ran ol og da vil ingen vite at du har en baby med deg i bilen. Litt søkt gjerne, men jeg hadde som sagt ikke gjort det. Hvis det kun er kaffe det er snakk om hadde jeg tatt med en kopp og termos i stedet Unasett så er må jenta ha pauser fra bilstolen hvis du skal kjøre bil i tre timer så da kan du kjøpe kaffe da God tur !!!
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Om du låser bilen og barnet er rolig skulle eg ikkje skjønne at det skulle gjere noko. Kor lang tid tek det vel å få seg ein kaffe.
Zupermam Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 nå må vi ikke bli helt hysteriske heller da, kjøp deg en kaffe du, regner med du har blikket stivt festet på bilen alikevel . Hadde kjøpt meg en bolle, en sjokkis og en avis med det samma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå