Gå til innhold

Like mange spark fra begge?

fru grim

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 uker på vei med tvillinger, en jente og en gutt. Jenta er livlig og sparker mange ganger (ofte hele dagen), mens de siste dagene er gutten blitt mer og mer stille... Har prøvd å dytte på magen osv for å få et livstegn tilbake, men det er skremmende stille. Han kan jo ha flyttet på seg slik at det ikke kjennes så godt, men synes jeg burde kjenne det uansett hvordan han ligger nå så langt ut i svangerskapet... Noen med lignende erfaring?

Fortsetter under...

Jeg kjenner ca dobbelt så mye liv fra jenta enn det jeg gjør fra gutten. Har gir lyd fra seg innimellom, mens hun er i gang hele tiden.. Litt som den blivende mor og far der far er litt mer stille enn mor.. hehe.. Er nå 29+6 og den siste uka har jeg begynt å kjenne mer liv fra gutten, men det er mer bevegelser. Han ligger å snur seg og det virker som han prøver ulike liggestillinger. Tror jeg kjenner mer av dette nå på grunn av større mangel på plass der inne.

Hei hei..

Jeg er i uke 22 og har det akkurat som deg.. nederste har begynt å ligge mere stille imens øverste bebisen sparker helt villt, men jordmor sa at dette var helt normalt.. og at den som er mest aktiv inni magen blir den som det er mest fart i på utsiden også, hehe:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...