Andie82*tobarnsmor* Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 når man er gravid? Har akkurat funnet ut at jeg er gravid og hadde ikke planlagt og fortelle det til noen ennå, men på lillejulaften har vi som en tradisjon og samles hele familien og spise grøt og spekemat, og så hører jeg at man ikke skal spise spekemat når man er gravid? noen som vet om det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja det stemme! Du ska ikke spise det! Gå inn på matportalen.no Der står det masse nytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru79 Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei. Kjipt men sant. Man skal ikke spise spekemat helst. Men jeg leste en plass at hvis man fryser kjøttet noen dager før man spiser det så går det bra.. er faren for toxoplasmose de er rdd for.. Er vanvittig kjipt, har selv invitert familie på spekemat lille julaften... Kos deg så godt du kan i jula..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Frys det ned:) da er det helt trygt men må ligge noe dager sa jordmor til meg når jeg gikk gravid i fjord:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 tre dager så burdet det være safe..! har hevet noe i frysen i dag... mmm gleder meg til å hente det opp om et par dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enitsirk79 Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 Og det du fryser ned bør helst være helt ferskt. Altså nyåpnet pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 18. desember 2006 #7 Del Skrevet 18. desember 2006 og jeg har lagt det med "skilleark" slik at jeg bare tiner det jeg kommer til å spise.. hehe litt hysterisk må man da få lov å være... hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå