mams i april Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 mye er nytt for meg ang.utstyr, så begynner med dette sp. : er det " vanlige" dyner inne i voksiposen slik at en ikke trenger noe ekstra i bagen ?
Boysmom Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Du trenger definitivt ikke noe mer en Voksipose i bagen. Standard-dynen som er inni trekket er av ull og god og varm. Brukte min masse til førstemann og den ligger nå vasket og klar til nestemann som kommer i mars. Litt dyr, men absolutt verdt pengene.
mams i april Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Takk for svar! Er det nødvendig/lurt å skifte ut standard -dynen med en sommerdyne for at det ikke skal blir for varmt på sommeren ?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Har hørt at sommerdynen er ganske varm. Vi hadde tenkt å kjøpe denne, men ble frarådet dette da det sannsynligvis blir for varmt og den ikke vil bli brukt. Om sommeren får vi bare bruke pledd og dyne!!!
Smilje med gull i magen Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Angrer meg ihel på at jeg brukte penger på voksipose!!! Ble egentlig advart av ei venninne også, men syns den så så god ut... Den er jo ENORM!!! Barnet holder jo på å kovne nedi der!!! + at trekket følger med opp når du drar ut ungen og... nei... Nå hadde jeg heller investert i en lammeskinnspose. Uten tvil... Er det bare jeg som har dårlig erfaring me voksi eller?!! Virket som om dere over var så veldig fornøyde... Hmmm....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med (vinter)voksien! Har aldri hatt bedre pose, så varm og god, og den kan brukes lenge, gutten vår brukte den til han slutta å sove ute (og siste tiden var på vinteren).
Smilje med gull i magen Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Joda- den var varm og god! Men den var jo så enorm! Måtte knø den nedi bagen på kombivogna... (kanskje jeg overdriver/husker litt feil....?!!) Heheh...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Smaken er jo veldig forskjellig også da... Det er jo ikke alle som er like fornøyd over noe andre kan være veldig fornøyd over å ha. Synes ikke den ble så veldig stor på den minste knytinga (eller hva jeg skal kalle det) og det med at alt fulgte med når du dro opp babyen, jeg bare åpnet opp alle kvytingene, siden de skulle opp for å legge han nedi uansett.(men det gjorde sikkert du også...=) Som sagt, så har ikke jeg hatt noe problem med den, kjempe fin pose!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Kunne vært lurt å tatt ut bag-delen når du hadde kombivogn. Fungerer jo nesten som en softbag den da.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Nå har vi duo bag, så det kan jo være derfor jeg ikke synes den er så veldig stor og voldsom!!
Xenaen Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 heia! Da jeg venta min første var det noen som sa at for å bruke voksi burde man gå rett over til sportsvogndelen av vogna. Det fordrer jo at denne har muligheter til å legge ryggen helt ned, da! Jeg har voksi nå, og er veldig fornøyd. Særli fordi den kan åpnes helt, så man kan legge ungen rett nedi, uten å bale så forferdelig! Men det er nok lurt å ikke ha for mye på ungen og, da.Skal også nevne at jeg bor i nord-norge så det er klart det er kaldere her og mer bruk for en varm pose - helt til i juni,. Resten av året: Dyne og pledd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå