Gå til innhold

Kaninmor og andre med termin rundt 12 des

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde termin den 7. så kanskje jeg faller utenfor målgruppen din, men jeg fikk ihvertfall overtidstime på Bærum nøyaktig 2 uker etter termin, men beskjed om at det er mulig de ikke setter i gang før 18 dager etter termin.

Hjelpe&Trøste sier jeg bare.....Hvor skal du føde hen da?

HVA?????? Ikke setter igang før 18 dager... Stakkars deg... Jeg skjønner ikke hvorfor det er så forskjellig praksis.. Har du stort sprik på Menstermin og UL termin? Jeg har 4 dager. Mens termin 8 og ul 12.

Skal føde på Ahus og de setter i gang tidligst 14 dager etter. Har ikke fått overtidstime enda. Skal til jm onsdag så hun bestiller da.

Neste gang vil jeg føde på Gjøvik for der setter de igang etter 7 dager på overtid.....

Intet sprik! Terminen er ganske safe. Dessverre ligger lange svangerskap til familien min, så var forberedt på det. Men likevel - nå er det for f... nok!

Tror jeg drar til Gjøvik neste gnag jeg også, he he. Høres flott ut med igangsetting 7 dager over. For meg er det også ubegripelig med all den forskjellige praksisen. Hvorfor det, liksom?

Morkaken får jo bare dårligere og dårligere funksjon etter termindatoen likevel sånn som jeg har skjønt det.

Ja, morkaken "mister" jo funksjonen etterhvert. Bra at terminen er lik i alle fall da! :-)

Det er skrevet en rapport fra Stavanger (?) område ang å bli satt igang. Den rapporten konkluderer med at man IKKE bør vente for lenge før man blir satt igang. Gjøvik har visst nok tatt veldig hensyn til denne, mens andre bryr seg ikke. Har dessverre ikke lest dette selv, men bare hørt om den.

Annonse

Jeg skal på overtidskontroll på fredag. Klokken 0930.

Legen min er sykemeldt, så det var i hennes interesse og at jeg fikk time før jul. Men de setter ikke i gang på overtidskontrollen, trur jeg. MEN har ingen planer om å vente til fredag:-(((((((

jeg skal på overtidskontroll i morgen. Tror ikke jeg blir satt i gang da, men skal ta med bagen uansett. Er 12 dager over nå, og har fått nok!!

Dessuten ble babyen målt til å være mellom 4,5 og 5 kg for to uker siden. Så hvis de ikke setter meg i gang snart så................

Men jeg synes det er rart at praksis er så forskjellig rundt om kring.

Lykke til alle sammen

Annonse

Jeg skal til overtidskontroll torsdag, er da 12 dager på overtid. Iflg jm kunne det hende de ikke ville sette meg igang før over 25. eller 26. Uff. Skal til legen i morgen og deppe litt. Kanskje hun kan ordne det slik at jeg kan få bli satt igang tordag evt. fredag? Satser på det, ser ikke ut til at hun har tenkt å komme av seg selv denne dama her nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...