mayla22+gull i magen :o) Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Håper noen har mulighet til å spå meg... Jeg 010584 Han 150182 Termin 16.07.07 Bryllup 24.03.07
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2006 Alt du kan få opp... Har termin 16. juli, hvis det har noen betydning .o)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 Jeg får opp at du helst liker å gjøre ting alene, da er du mer effektiv og tilfreds. Jeg får også opp at du vil gå igjennom en overgang, du vil gå videre til en større forandring. Hvis det er noe som ser vanskelig ut nå, så vil det komme til å gå bedre. Et kort forteller meg at du kan føle frykt og forvirring, men dette vil du bli veiledet ut av. Dette året som har vært eller 2006 da, har vært et bra år for deg. Du har oppnåd noe du har ønsket deg og du har trives. Neste år vil være et år som krever mye arbeid av deg på ulike områder. Og du vil legge mye tid på en oppgave. Kanskje det er den lille i magen? Men husk å ta deg tid, og vær forsiktig så du ikke påtar deg for mye. Året som kommer vil gi deg mye rikdom, men det trenger ikke å være penger. Det kan likså godt være ting som gir livet ditt mening. Uansett så får jeg opp at du vil få et fint år i møte, med mye kjærlighet, trygghet og varme, men det vil kreve mye arbeid ifra deg. Så husk at du også trenger mye hvile.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2006 *grøss* dette stemte nesten litt for bra... Jeg har alltid vært en stabukk, ting blir best når jeg ordner det selv *hihi*... Den store overgangen vil vel være bryllup og baby, alt i løpet av noen mnd. Godt å høre at det vil løse seg med forvirringen!!! Jeg er alltid den som sier ja til ting, så skal huske rådet om å ta det med ro ) Rikdommen er nok den lille, den er veldig etterlengted! Ser du noe ang sambo og den kommende lille??? Han født 150182, bryllup 240307 og termin 160707. Veldig spent på hvordan bryllupet vil bli, og om den lille har det bra, og om det er gutt ell jente... Takk anonym, for making my day )
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Jeg får opp at dere vil få jente. Fødselen vil gå bra, ingen komplikasjoner og alt er bra med den lille. Ang samboeren din får jeg opp at han vil få et rolig år. Men får også opp at han vil få en slags belønning for noe han har strevd mot. Kortet forteller meg at han vil få/oppnå noe han vil være stolt over og vil beundre. Etter denne tiden som vil være veldig rolig for han, vil han begynne å jobbe hardere mot noe, som vil få opp tempoet i livet hans igjen. Han bør også stoppe opp og reflekter over ting. Det er viktig å kunne tenke over det som skjer rundt seg. Bryllupet vil gå bra, men jeg får opp et kort som sier at dere ikke skal bli helt oppslukt i det, i den tiden før det skjer. Dere må også tenke på folk rundt dere. Ikke bare handle i deres egne interesser. Ta dere tid, og bruk noe av den på familie og venner. Det vil dere selv tjene på. Alle forbredelser vil være klare før bryllupet.Dagen blir som de fleste bryllup, en dag dere aldri vil glemme, som bare dere er i sentrum av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå