Gå til innhold

Hvor mye gråter deres små?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Ingrid gråter så fælt under bleieskift/avkledning... blir litt trist =/ Synger og snakker med henne, men det hjelper ikke det spor. Holder på henne så hun ikke skal føle seg "forlatt", men gråter like ille altså...

 

..noe jeg gjør galt her?

 

kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skrikes det for full maskin under stellene ja. Av- og påkledning er det verste Sigrid vet, men gud hvor fornøyd hun er når det hele er over og jeg tar henne opp:) Du gjlr nok ikke noe galt, bare disse små som ikke liker alt styret skifting medfører tror jeg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene .. ;) Men håper hun liker det bedre etterhvert da.. så det kan bli litt kos med bad og stell. Nyydelig navn du har valgt!! Det stod høyt oppe på lista vår =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Navnet til jenta de var nummer 2 eller 3 på vår liste:) Vi liker visst samme type navn:)

 

De liker det nok bedre og bedre ettersom de blir vandt med denne verden og har glemt hvor trangt og lunt de hadde det inni magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær skrikes også en del under bleieskift og av/på kledning... men når ho bada da e ho superførnøyd...

 

Du får pass på å ha det godt å varmt der du skifta på ho... men ellers får du bærre førvent litt skriking :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små babyer liker ofte ikke å bli kledd av. Prøv ikke å kle av henne på hele kroppen på en gang. Legg eventuelt et håndkle el.l. over henne hvis alle klærne må av under bleieskift.

 

På snikvisitt fra BIM, men har en fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla mi bare titter på meg på stelle bordet, men vis jeg bruker for lang tid så sier ho ifra... ellers så griner ho litt når ho har vondt i magen og selskapsyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla mi liker å ligge på stellebordet,men hater å bli kledd av og byttet på...Da skrikes d for fullt..Ganske så frustrerende :(

Men hun elsker å bade da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi liker og bli stelt på tror jeg.... veldig lite skrik! hun elsker og bade men når hun blir tatt opp hyler hun litt så er det bra igjen... har heller ingen problemer med av og på kledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jakob gråt også masse når vi stelte ha før- var illsint til tider ;) men så skrudde vi varmen opp på max på badet- og nå er det stort set bare kos å stelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...