Gå til innhold

Hvor selges babybumposeat i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Har vært rundtom på flere lekebutikker, men ingen som har. Nærmeste jeg kom var Brio på Lagunen som hadde hatt tidligere, men det hjelper jo ikke meg nå..

Skrevet

mener du bumbo baby seat, den som ser ut som ei potte?vi kjøpte den siste de hadde på Brio arken, men har sett at de har hatt på babykos

Skrevet

En stol som ser ut som en potte ja.. Da får jeg forsøke babykos da.. Takk for tips. Forresten, har dere tatt den i bruk og er deres lille fornøyd?

Skrevet

hei igjen:) ja vi bruker den av og til, hun er bare 3.5 mnd så hun liker seg best på gulvet. Men vi setter henne av og til oppi den på bordet og tøyser med henne:) Første gang vi satt henne oppi (ca 2 uker siden) satt hun bare å lo hihi

Skrevet

Hallooooo? Er du stokk dum eller? Du setter vel ikke din 3,5 mnd gamle datter rett opp og ned? Er du klar over hva du gjør med ryggen??? De skal ikke sitte slik før de kan SETTE SEG OPP SELV! Og skal helst ikke bruke vippestol før det heller, men det er mye bedre det.

Ryggen er ikke sterk nok før 8 mnd til å sitte i en slik en... Fysj og æsj, barnemisshandlere!!!!!!!!

Skrevet

Kjære tid for en munnbruk det var på deg da... Tror ikke nissen kommer til deg i år..

Skrevet

anonym vet ikkje hvilken stol dette er ser det ut som..

stikk inn på www.bumbobabyseat.com

der står det at de kan sitte i de fra 8 uker så lenge de klarer å holde selv. og at det er ingen belastning på ryggen og hofter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...