* vannmamma * Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Var på egguttak på Rikshospitalet i dag. Alt gikk kjempefint - det gjorde til og med litt mindre vondt enn første gang. Har imidlertid hatt ganske vondt i ettermiddag og kveld, og ligger mest på sofaen og sløver. Forrige gang fikk jeg ut 7 egg. Alle ble befruktet, 2 satt tilbake, ingen på frys og ei jente født 9 mnd senere. Nå fikk jeg ut 11 og fikk bekreftet at det var flest på høyre side. Har vært så øm der de siste dagene. Jeg er i utgangspunktet ikke opptatt av antall egg, det er jo kun det ene riktige som er nødvendig. Har imidlertid et lite håp om at det er noen som kanskje kan fryses... Tør ikke å tro at vi skal være så utrolig heldige å lykkes på første forsøk to ganger... Alt er jo selvsagt mulig, men er samtidig veeeldig realistisk anlagt...
nusse 77 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 gratulerer med 11egg :0) ønsker deg lykke til klem
Wea og mini Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer!!! Håper det er minst ett gullegg der! Jeg fikk ut to egg og kun det ene delte seg til jeg skulle sette tilbake. Så jeg er spent på om dette er egget med stor E.
Sunniva78 har to små Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Grattis, håper på fin befruktning:-)
* vannmamma * Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Ja, da skjønner jeg at du er spent! Lykke til! Vi satser på en god og fruktbar periode!!! :-)
Coma Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer så mye vannmamma, det var bra fangst:-) Da krysser jeg fingrene for at mange blir befruktet!
Høst72 Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer - så flott! Krysser fingrene for god befruktning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå