Lykkelig løvinne Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Heisann! Har det siste døgnet slitt litt med pusten.....Ingen smerter, men veldig ubehagelig, slitsomt å puste........ Noen som har opplevd dette???? Er bare 9+6, så det kan ikke ha noe med tyngden å gjøre..ha--ha Klem og takk!!!
Luans mamma Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er 12+3, men har vært tungpustet siden uke 10....Det har blitt veldig tungt å gå opp trapper og for ikke å snakke om å trene! Vet ikke hva det kommer av jeg...
Lykkelig løvinne Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Kjedelig at du har det slik også, men godt å høre at vi er flere. Er jo 10 i morgen jeg, så det er vel noe med den tiden...Vi får vel bare håpe på at det går over........ Takk Marielle
Ulrica Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Ja, ble fort anpusten allerede uke 6 forrige gang og denne. Tror det er fordi blodtrykket faller...?
Lykkelig løvinne Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Det kan det være, Ulrica. Har ikke tenkt på det. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå