Gå til innhold

Noen modellbarn her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å se hvordan jenta mi hadde gjort seg som modell. Noen med erfaring? Hvordan går jeg frem? Finnes det f.eks skjønnhetskonkurranser her i landet (slike som de har i USA) ?.

Skrevet

Det finnes vel ikke noen konkurranser for så små barn som de har i USA, der er de litt vel ekstrem etter min mening, med sminke og koregrafi. Men du kan kontakte modellbyråene og ytre ditt ønske, det er mange barn som brukes i barnekleskataloger og som går mannekeng for varehus og kjøpesentre/kjedebutikker. Kan sikkert være artig for de små det :) Vet om en gutt som gikk med skateboard (lite) og det var stas.

Skrevet

Du tuller vel når du etterlyser skjønnhetskonkurranser for barn?? Det nærmeste vi kommer her i landet er vel Lano-ungen:-)

Du kan registrere barnet ditt i de forskjellige casting-byråene rundt omkring, og da er han/hun i i basen som de henter folk fra. Regner med at det er reklame du er ute etter.

Så noen modellkonkurranse håper jeg du ser langt etter.....

Skrevet

Skjønner godt at du velger å være anonym... Hvorfor har du lyst til at den lille jenta di skal prøve seg som modell? Synes det høres sært ut, jeg!

Skrevet

Ikke bra for små barn med skjønnhetskonkurranser..syns synd på dem jeg...

Skrevet

Nei og nei, så gøøøyalt!

Dette var vel et tulleinnlegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...