Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har så lyst til å se hvordan jenta mi hadde gjort seg som modell. Noen med erfaring? Hvordan går jeg frem? Finnes det f.eks skjønnhetskonkurranser her i landet (slike som de har i USA) ?.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Nei det finnes heldigvis ikke slike usmakelige kåringer her til lands. Stakkars unger..
Dojamor Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Ser du har fått et skikkelig informativt og godt svar over her;-) Hvorvidt man er enig i at barn bør være modeller eller ikke, hindrer jo ikke i å kunne gi svar... Jeg har ingen erfaring med dette, så svaret er ikke "kvalitetssikret":-) Jeg tror ikke det finnes modellkonkurranser for barn i Norge...tror man må være 16 år for å kunne delta på ordinær modellkonkurranser. Men dersom du har lyst til å se om datteren din "har talent" eller få en tilbakemelding fra profesjonelle fotografer, hvorfor ikke ta kontakt med en kleskjede eller et ukeblad? De bruker jo stadig barn som "modeller" for klær og leker, og vil sikkert kunne gi deg tips om hva du evnt bør gjøre videre. Vet det ikke blir helt det samme som du er ute etter, men det kan jo være et sted å begynne:-)) Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Sønnen min har vært modell for en fototgraf. "betalingen" var gratis album,og forstørrelser.
Luca Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Legger inn svaret mitt fra 2-3: Du tuller vel når du etterlyser skjønnhetskonkurranser for barn?? Det nærmeste vi kommer her i landet er vel Lano-ungen:-) Du kan registrere barnet ditt i de forskjellige casting-byråene rundt omkring, og da er han/hun i i basen som de henter folk fra. Regner med at det er reklame du er ute etter. Så noen modellkonkurranse håper jeg du ser langt etter.....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Det er virkelig helt utrolig at dette er noe du ønsker for barnet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå