Gå til innhold

På'n igjen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det på'n igjen da... Er nå seks uker på vei. Har altså seks uker på å glede meg til den flotte morkakeprøven og så svar på prøven. Det er noe dritt! Kunne de ikke bare tatt den nå da? Jeg er så lei av å vente til uke 12 med å finne det ut, å så ta abort. (har gjort det fire ganger før...) Dette blir en kjip jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Ville bare sende deg noen tanker nå i julen,jeg er selv gravid igjen,og har vært igjenom sen abort pga missdanelser på fosteret.

Prøv å tenke på det positive,at du er gravid igjen,og at denne gangen kan alt være bra! ;)

Lykke til,klem...

Skrevet

Det er undervurdert hvor lange uker kan være , jeg ville vurdert preimplantasjons diagnostikk, dette er mulig bla i sverige..

Skrevet

De gjør det ikke i vårt tilfelle i Sverige. Vi må helt til USA, og det blir veldig dyrt, så vi har søkt til staten om dispensasjon fra bioteknologiloven. Venter på svar nå. Men har snakket med en annen her inne med samme problemet som har slitt mot staten i over ett år nå... Så det virker veldig håpløst.

Skrevet

Hadde de vist i nærheten av den belastningen dette er for en stakkars dame så hadde vi alle fått det....skjønner ikke problemet i sliek tilfeller. man ber ikke om annet enn et frisk barn.... hverken hårfarge kjønn eller andre ting spiller en rolle. Man vil ha en frisk unge og slippe sånne håreisende opplevelser som det du jmå igjenom.

HVIS det skulle gå galt pga kromoson feil igjen for min del forsto jeg det sånn at vi kunne få hjelp på karolinska institut i sverige..

• 4 uker senere...
Skrevet

Da skal jeg inn på test på mandag... Gruer meg og gleder meg jeg.

Hl

Skrevet

Hei, skjønner problemet ditt. Såvidt jeg har skjønt begynner ikke kroppen å lage morkake før ca. uke 7 og trenger tid til å lage den. Sikkert derfor man må vente til uke 10/11. Lykke til!

Skrevet

Jippi! 5 gangen gikk det og vi venter nå et friskt lite barn.

Gråt som et lie barnnår de ringte fra Ullevål å sa at alt var fint... :)

Hl

Skrevet

Såå bra for deg da nå kan du kose deg med magen.

Er selv veldig spent venter på svar fra fvp men det tar tiiid

Skrevet

Til HI.

Jeg gråt av glede når jeg leste at dere skal ha et friskt barn. :)

Håper alt går fint med deg i svangerskapet.

Skrevet

så flott at dere venter eit friskt barn...Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...