Gå til innhold

HEJLP! Testen sier: gravid...

Anbefalte innlegg

Men jeg tror ikke helt på det. Det er en clearblue digital... det står rett og slett "gravid"... Hærregud...

Drar på juleferie til HELE familien i morgen. Min, svigers, venner.. alt.. Og det vil bli MANGE spørsmål viss jeg takker nei til vin. Bør jeg bestille time hos lege? For jeg må fortelle det, dvs forklare hvorfor frøken-rødvin takker nei. Er det ikke litt gale å kanskej være en 2-3 uker på vei og så fortelle det til ALLE! Gud det blir så stress!!!!

HVA SKAL JEG GJØRE??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7498525-hejlp-testen-sier-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aller først gratulerer med spiren.

Jeg kommer ikke til og fortelle noen at jeg er gravid før det har gått en stund....

Skal en tur til legen på onsdag for noe annet og da kommer jeg til og nevne at jeg er gravid, og så får vi se hva hun vil gjøre da.....

Uansett Gratulerer så mye og lykke til videre!

Annonse

Gratulerer!!! For en følelse du sitter med nå, kan jeg tenke meg!!

Du kan jo dra den velkjente om UVI og penicilin som grunn til å takke nei til vin, og så kan de jo tro hva de vil? Eller får du garantert fler spørsmål da? Jeg klarte selv ikke å "lyve" på direkte spørsmål da jeg var gravid første gangen, så mamma fikk vite det med en gang :o) Men så er det jo litt forskjell på èn og alle også da... Har jammen ingen gode råd jeg - men nyt jula like fullt!!!

hei!!

Jeg hadde nok sagt det... men det er fordi jeg brenner av lyst til å bare skrike det ut når jeg blir gravid !!!!

Men jeg er den personen også som hadde fortalt det dersom det skulle gått dårlig !

Synes du skal gjøre som du føler for jeg... hørt at cb testene skal være veldig sikre :-)

Nyt det vennen og kos deg med verdens beste julegave !!

Jeg har ikm den 27 des.. men kanskje jeg tester lille jul aften... du testen 2 dager før...og det gikk jo bra :-) Dette er vår først pp.... rart hvor oppspilt man blir altså :-)

klem

*ler* nei du trenger ikke slutte med kaffe, men trenger kanskje ikke hive innpå litervis til dagen :o) vær heller mer forsiktig med fenalåret (rått kjøtt og bakterier som ikke er så bra for spirer, selv om norsk kjøtt som regel er trygt) ;o)

Annonse

Ja hadde det enda funka... Går ikke det på første juledag på brunch hos svigers. Og hele slekta til samboeren min er det, tanter og onkler og søskenbarn og det hele.... Må nok tisse på de andre to testene også før jeg tror helt på dette....

Jeg må le...på to timer har jeg klart å støvsuge ca 10 kvadrat.... Eier ikke konsentrasjon...

Hei Therese, og gratulerer! Så heldig du er... Håper på å komme etter snart!!

Hadde jeg vært deg, ville jeg ikke fortalt noe, nei... Her har vi "holdt oss" i rundt 14-16 uker...for så å fortelle! Blir mindre ventetid for alle de andre, da:0)

(Men det er nå oss, da, alle får selvsagt gjøre som de vil;0)

Men hadde jeg vært deg, ville jeg gjort ett av to...

a) Sagt at jeg hadde pådratt meg en urinveisinfeksjon, og går på penicillin...hehehehehe... Og alle vet at penicillin og alkohol ikke går sammen, sant? En liiiten hvit løgn bare.

B) Takket ja til ett glass vin, nippet litt til dette utover heeele kvelden, avtalt at min kjære ev kunne "smake" litt etterhvert.

(Tilsammen 1/2 gl vin (-) utover en lang julekveld skader IKKE fosteret...)

To gode tips- helt gratis!!

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...