Gjest Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei!jeg er enda ikke blitt prøver men nå har jeg plutselig fått en sterk følelse av at jeg er gravid. (hadde det sånn forrige gangen også...) Jeg er nå ca EL+4dgr, og har ligget med feber og slapphet i helga. I dag tidlig var jeg skikkelig kvalm og kjente mensensmerter (murring) i magen og ryggen. får også en form for sammentrekninger (svake) nederst i magen. Har gått rundt i hele dag og vært litt dårlig i magen, mye luft og løs mage. Kvalm, svimmel og slapp. men det er liksom ikke på samme måten som når man blir syk, er mer som mensensmerter, men det er jo fremdeles 10 dgr til tanta skal komme, og jeg har ikke slitt med mensensmerter siden jeg var 13-14. (da stoppet det plutselig bare opp, etter at jeg begynte på pilla. de har jeg sluttet med for lenge siden og gått over til plaster.) Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært slurvete med prevensjonen i det siste, fordi det ble slutt mellom meg og typen og var jeg singel litt og fikk ny type for ca to mnd siden. Kom liksom ikke helt inn i rutine igjen ... Ikke at det er noe negativtom jeg er gravid - det er jo veldig tidlig i forholdet men vi er begge bestemt på at vi ønsker barn om ikke så lenge, og jeg er sikker på at dette ikke bare er en forelskelse/sex-ting- Alt går kjempefort, og han snakker om å flytte sammen etter jul! Hva tror dere? er det mulig å ha symptomer så tidlig??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7498204-tidlige-symptomer/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå