jentebaby i hus Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Tenkte å kjøpe det i morgen. Hvor finner eg de? Hva er prisen? Noen erfaring på hvilke som er best?
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Kan jo lage selv da? Det har jeg lyst til.. Bare ett tips:)
wirre;o) Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har kjøpt et vanlig fotoalbum ( i skinn m/ sort fotopapir), og litt forskjellige "scrapbooking"-saker. Tror albumet kostet 2-300 kroner. Og jeg synes igrunn det er hakket lekrere enn disse rosa og lysblå babyfotoalbumene. Også kan jeg skrive det jeg vil når det passer meg. F.eks slektstre, hårlokk, 1-års dag etc.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har kjøpt en slags "ringperm" på bokhandelen. den er ikke like fin som de Store A3 bøkene med sorte pappark i, men den er enklere. Fikk tips av en veninne som brukte dette til andre mann. Den har alle ark som trengs mtp ting du vil huske å ta vare på, og du kan kjøpe løse ark til mer bilder ect. Og det blir ikke en "sprengt bok" pga mye bilder!!! Tenkte å begynne med denne, den varer de første årene tror jeg...... og hvis jeg syns det er kjekt å holde på, og hvis jeg fremkaller digital bildene (noe jeg ikke har gjort på 4 år) så tenkte jeg å kjøpe en slik "Fin" perm og ordne og dille i ;) Den andre er mer en slik som er kjekt for babyen å ha når han er blitt voksen ;) Med info og bilder.
21.april Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 jeg har kjøpt "babykrønikeren" Syns den er veldig fin. Det er mye av typen "min første...." og litt mindre plass til bilder. Tenker jeg lager et eget fotoalbum med bilder og tekst fra det første året. Babykrønikeren blir mer en loggbok enn fotoalbum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå