Tamline Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Er det helt ok å drikke? Det er jo ikke alkohol i det,bare masse krydder:)
togoegutter Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg lurer også på om dette er ok... er jo så godt til julematen!
=)Line Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Spørs jo litt hvor mye gjær og sukker det er brygget med, kanskje. Mammas juleøl inneholder 1/8 pakke (altså 50 gram / 8 ) gjær til 8 liter vann og 800 gram sukker. Tror ikke det blir mer alkohol i det enn det som finnes i surmelk og brød.. Og krydder er da ikke farlig? Ps. Snek meg inn her, jeg.. Hører til her på "orntlig" på onsdag! =)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg vil ihvertfall tro att det er greit...
storbil Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har brygget sukkerøl og det gleder jeg meg til å smake på. Har ikke tenkt å la det være nei. Tror ikke det er skadelig. Blir ikke mye alkohol i det. God jul jenter og nyt juleølet deres, det vil jeg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå