Gjest Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 Så jeg dro til sykehuset. ( Hadde ringt på forhånd og avt. tid ) Reka mi lever!! Hjertet slår i en heidundrende fart, og han var akkurat så stor sm han skulle være! Gud, så betryggende, etter blødningene! Jippi, så glad jeg er!! Ord kan ikke beskrive det! ) Klemmer til dere:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Så glad jeg ble nå, har fulgt spent med på deg!!! Jeg skal på min 3. (!) ul på onsdag, veldig spent på hvor mye Peanut har vokst siden sist... Å se hjerte banke er noe av det mest spesielle jeg har opplevd, ikke sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja det er helt sjuuukt..Uff, jeg er så lykkelig! ) De sa han var akkurat som han skulle være! Uffameg, så glad jeg er! Jeg skal på ny Ul den 10/1 jeg, gleder meg kjempemasse. Da er jeg 10+2, skal tro om det er noen forskjell? Blir spennende altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelioggla Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Gratueler, så moro:) Kan tenke meg det er helt spesiell følelse. Dette fikk jeg også lyst til, er bare i uke 9 men. Må man få henvisning fra lege eller hvordan gikk du frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har hatt blødninger veldig tidlig, + at dette er prøverør, så derfor får jeg ekstra UL, skal tilbake igjen den 10/1 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Linda, jeg så ikke denne før nå. Så vanvittig herlig. Jeg kan nok ikke beskrive den følelsen du sitter med nå, men jeg er i allefall kjempeglad på deres vegne. *hoppe opp ned i jubeldans* Grattis, nå er det ingen tvil lengre, du SKAL bli mamma :) Klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten_passasjer Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Så bra! Hvor langt er du på vei nå? Jeg skal til UL i morgen, og jeg er så vanvittig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABC10 Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 GRATULERER SÅ MYE LINDA !!! Nå ble jeg glad !!! å så godt for deg å vite og se at hjertet slår så flott ! Forstår på meldingen din at du nå har fått senket skuldrene endelig !! Så godt !! Hvor langt var du da på UL? 6+4 ? Jeg er 6+1 på torsdag når jeg skal på UL, det kan vel da være litt tidlig å se hjertelyd, men jeg håper !!! Håper jeg får slå følge med deg og resten av den fine gjengen vi er her !! Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 19. desember 2006 #9 Del Skrevet 19. desember 2006 Å nå ble jeg så glad på dine vegne!! Vet hvordan det er å gå rundt å være bekymra. Jeg var på første UL da jeg var 5+1. Da var jeg livredd for at det hadde gått galt igjen. Og to uker senere. Var veldig betryggende å se de to hjertene som banka som besatt. Gleder meg såå til torsdag. De har nok vokst masse. Ved uke 8 var de 14 og 16 mm. Nå på torsdag blir jeg 11+1 og da er de sikkert ca 5 cm. Synes magen begynner å ese ganske mye allerede De fleste buksene passer ikke lenger Men du Linda. Synes du må finne ett annet navn på nurket. Kan jo ikke kalle han/hun for reka )) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #10 Del Skrevet 19. desember 2006 Hihi, nei det har du helt rett i Malin! Reka er ikke akkurat pent:o) Det blir vel til at h*n blir kallt lillegull fra nå av! Til Gøril og ABC10 og alle dere som ikke har vært på UL enda, GLED DERE! Det er helt fantastisk... Enderlig et lite liv som vokser inni magen deres, og bare det å få se det.. Ja der er ubeskrivelig. En skikkelig gave er det. Nå har vi fortalt Emma at hun blir storesøster i august. Gjett om hun er lykkelig, dette har hun mast om siden hun var 4!! Og storejenta vår er 8 1/2 når lillegull kommer. Masse klemmer til alle dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna :)) Skrevet 19. desember 2006 #11 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer så mye igjen Linda! Nå kan du virkelig slappe av og kose deg i jula! Jeg skal på min 1. UL i januar, 4.januar. Det er en stund til da........Da får vi se om det er 1 eller 2 småhjerter som banker der inne........... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åleby Skrevet 19. desember 2006 #12 Del Skrevet 19. desember 2006 Supert, Linda. Jeg synes det er helt greit å dra for å sjekke når man har satset så mye for å få det til. Er det ikke utrolig deilig å bare vite at dette går veien?? Jeg er kjempeglad på dine vegne. Nå kan du puste ut og kose deg i jula. Selv er jeg veldig spent på om begge de små holder ut i magen min. Skal på ul på torsdag og da er jeg 12+2. Av og til lurer jeg for jeg synes ikke magen er stor nok. Det er vel ord jeg må sluke om en liten stund, håper jeg. Det er en spennende tid, dette, og 2007 blir et gullår for oss. Måtte det gå like bra for alle andre på ass. befr. sidene. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #13 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja jeg er ikke ferdig med å krysse fingre enda for de der inne! Men jeg er overbevist om at med litt tålmodighet, blir det deres tur også) så spennende med din UL da, Åleby! det er helt sikkert 2 bankende hjerter der inne! Oioioi!! ) Ønsker deg masse lykke til, dette har du fortjent!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 19. desember 2006 #14 Del Skrevet 19. desember 2006 Huuurrraaaa!!!! Gratulerer sååå mye Linda!! Så glad jeg ble når jeg leste dette!! Det måtte være en fantastisk følelse!! Gratuelerer så mye. Jeg gruer meg veldig til ultralyden på torsdag, men gleder meg litt også for hvis jeg ser et bankende hjertet vil vi jo bli så glade. Da får man joi vikelig beviset!! Kos deg videre P.s: Hadde du et annet nick før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #15 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei, ja jeg hadde 2 nick tidligere! Mutya, og Fjerten:-) Måtte jo skifte nå, når jeg skal bli mamma igjen og greier:o) Ul går helt fint, Minni, det er jeg sikker på! ) Hjertet kommer til å dunke som bare det:o) Lykke til! Masse klemmer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi76 Skrevet 20. desember 2006 #16 Del Skrevet 20. desember 2006 Så gøy - jeg visste jeg hadde en peiling på hvem du var, men jeg husker deg som mutya! Gratulerer - det må være helt fantastisk å få se hjertet banke! Jeg er også fra ass.befr. sidene, og blodprøven var positiv i går... Så nå har jeg funnet ut på FUB at jeg er 4+3 i dag! men jeg har ikke blitt satt opp til UL før 5. februar, de hadde ikke tid før på Riksen. jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge!!! Lykke lykke til fremover Linda, det skal bli gøyalt å følge deg her inne! Masse klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #17 Del Skrevet 20. desember 2006 I like måte Snupi76!! :-) Gratulerer så mye med graviditeten! Jaggu er vi en del fra ass. her samtidig nå! Å det er bra å gøy!!! ) klemmer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå