Gå til innhold

Da er det endelig min tur til å dra på UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg gruer meg mer denne gang enn forrige gang! Men jeg har jo sett h*n allerede på UL-maskina til JM og får jo det gjennom hele sv.skapet, men det er liksom noe eget med denne ordinære UL... Der får de sjekka så mye mer og kanskje får vi vite kjønn også.

Men det som gjør at jeg gruer meg aller mest er at jeg må dit alene, for sambo er på sjøen, og er ikke tilbake før natt til lørdag (perm) Men så gleder jeg meg jo også fordi jeg skal få se lillesmurf igjen.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du (=

Vi har termin på samme dag, og jeg skal også til UL for første gang i morgen. Jeg har ikke sett bebisen i det hele tatt så det blir moro. Men det er så mye spark her så jeg er ikke bekymret egentlig. Var mer nervøs med førstemann.

Så synd at mannen din ikke får vært med, kjipt for ham også sikkert å ikke få sett babyen. Men du kan ikke ta med deg noen andre da?, kansje ikke så lett hvis de fleste jobber...

Lykke til i hvertfall (= det går nok bra tenker jeg..

Skrevet

Så morro at vi har termin og ul samme dag... Han så jo babyen i uke 14 når vi var hos Jm sist, men han er veldig lei seg for at han ikke får vært med. Han var nøye med å minne meg på at jeg skal få med hvilket kjønn, hvis det sees og bilder... og jeg skulle ta bilde av ul bildet og sende på mms (ikke at jeg tror det blir så vellykket)

Har tenkt på å ta med noen andre, men har ikke noen gode nok venner her , ikke bodd her sålenge. Eneste jeg kunne tenkt meg å ha med skal jobbe selv, så da må jeg visst dra alene.

Kjenner jo mye spark og sånn jeg også, men er liksom redd det skal være noe galt. Og siden jeg har sett h*n allerede en gang er jeg på en måte mer sikker også på at alt er bra, men helt sikker kan jeg jo ikke være.

Lykke til i morgen du også!!! Fortell hvordan det går da...=)

Skrevet

Måtte bare ønske deg masse lykke til i morra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det går nok veldig fint skal du se....

Klem

Skrevet

Hei på deg, sommersmil... Lenge siden jeg har sett deg her.

Takk for lykkeønskninger! =)

Går det bra med deg? Ferdig med julegaver?

Skrevet

Jeg har ikke vært her så mye i det siste. Hatt nok annet å finne på. Juleforberedelser tar jammen tid...... :o)

Er ikke helt i mål ennå, men det nærmer seg heldigvis...

Alt står bra til. Var til kontroll idag, og alle prøver er bra. Så da kan julen komme :o)

Gi meg beskjed om åssen det går på UL i morra da.... Koselig å følge med liksom...

Skrevet

Ja jeg syns det er litt sent å få UL nå, vi er jo nesten 19 uker nå. Men jeg er spent på om terminene blir flyttet, ikke sikkert den er 18 i morgen. Sist ble jeg flyttet 6 dager, hadde samme syklus da også.

Nei man kan aldri være sikker på ting, jeg er ikke så god på slike magefølelse ting. Men prøver å være positiv. Har begynt å tenke litt på at det kan være 2 stk der, da blir jeg sjokkert (men jeg tror egentlig ikke det hi hi)

Lykke til i morgen du også (= Vi har time 8.30 så jeg slipper å vente så lenge.. Bør egentlig hoppe i seng nå..

Skrevet

Hei...

Da har jeg endelig vært på UL, var der ganske sent og er veldig fornøyd med lege Grønvold, synes han er flinkere enn Lunde..

Ellers var alt veldig bra med lille smurf og han mente det kunne se ut som en liten gutt!!! Så hvis dette stemmer får jeg to nydelige prinser (og gutter skal jo være enklere enn jenter hihi)

Termin er flytta en hel dag frem til 17.mai... Så da går går jeg for den 18. enda siden forskjellen er så liten... hehe..

Var også på kontroll hos JM og alt var bra der også...

Godt å høre at alt var fint med deg også, sommersmil =)

Og Etaner *med luring i magen*, hvordan har det gått med deg i dag???

Skrevet

Godt å høre at alt var bra!

Da kan vi feire julen uten å bekymre oss for hvordan det står til.... Deilig :o)

Skrevet

Hehe, ja.. det kan vi jo da... Kan slappe litt mer av når vi vet at alt er som det skal =)

Jeg ble mest overasket over at terminen "ikke" ble flytta, at mine beregninger var riktige!!! (selv om jeg var sikker på min termin, kan en jo banne på at de kunne funnet på å forandre på den likevel)

Skrevet

Hei hei. Ja da har vi endelig fått vært på Ul vi også (=

Så gøy med to gutter da. Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen, men vi har en gutt fra før så jeg heller mot det (=

Det har gått kjempefint med oss i dag. Alt var bra og jordmor var utrolig koselig og forklarte masse for oss. Vi har vært så heldige å fått flyttet terminen til 13 mai vi da. Så nå er jeg nesten 1 uke lengre på vei, helt greit det (-;

Skrevet

Hehe, er nesten misunnelig, men siden jeg fødte så tidlig i forhold til termin sist (3,5 uker før t) sier alle (fagfolk) at sjansene er store for at jeg føder tidligere denne gang også. Så kanskje jeg slår deg likevel =)

Skrevet

Hihi det er fullt mulig. Jeg gikk 13 dager over sist. Men jordmoren sa at det 96% ble ett maibarn da, så da blir jeg fornøyd.

Det eneste er at jeg muligens skal ha planlagt keisersnitt, har ikke vært inne til samtale om det ennå, men jeg har egentlig bestemt meg for det (-;

Skrevet

Jeg skal på UL imorgen,og er da 20+4 ..

Da snakker vi sent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...