Janne&Noah Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har lagt merke til det at hvis andre enn meg selv mater han så får han mange ganger ei grine bøye med vondt i magen etterpå. Nå lurer jeg kanskje på om d har en annen teknikk slik at han sluker mere luft. Flere som har merka det? Det er jo ikke så lett å rette på bestemødre og sånn, for de har jo hatt barn selv og "kan" dette!
Glad_mor Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 beklager, vi har ikke merket d noe særlig... Hvor stor er babyen? og hva slags falsker bruker du? Vi bruker advent, men har hørt at dr brown er også veldig bra:)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Vi har heller ikke merket dette, men er godt mulig at de holder litt annerledes og ab babyen din reagere på dette:) Ikke lett å snakke med besteforeldrene om dette nei...
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Vi har brukt ultivent flaskene til mam til snuppa hele veien vi, og hun har sjelden hatt luftproblemer med magen. Anbefaler de. Flaskesmokkene er lettere å suge på også, de er liksom litt flate. Hvilke flasker bruker du?
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 i og med at når du mater ham er alt bra tror jeg kanskje ikke det er flaskene... Men hvis du vil prøve noe annet bruker vi standard flaskene til Dr. Brown. Uansett ville jeg kanskje brukt noen som tar inn luft en anne vei enn smokken:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå