Hilsen Aud Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Flere som skal teste på nyttårsaften?? Jeg regner med at jeg hadde EL i helgen og IKM 30-31.des, så da blir det tissing på pinnen nyttårsaften og enten en kjempefest med alkohol eller uten
Netty32 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 heisann, jeg melder meg herved inn i klubben!! Har ikm 31. des eller 1. jan, så jeg skal teste nyttårsaften for å avgjøre hva slags nyttårsfest det blir.
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg tester på nyttårsaften hvis tr ikke har ankommet.
Junipia Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Melder meg på jeg også Har IKM 1.jan, så jeg tenker å teste på nyttårsaften:) Lykke til alle sammen!!
Ladybug~N&E Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 har ikm 2januar men tester på nyttårsaften forde;) Ikke det at jeg tror jeg er så heldig å blir gravid nå for min kjære lider av prestasjonsangst og får det ikke til. Så nå sitter jeg her med mitt nyutklekte egg og ingen soldater i tjeneste. Fikk påfyll i går klokka 13. men tviler på at de lever enda. De skal jo gjøre det men.. med min flaks så går vel alt til helvete som vanlig;) men uansett.. jeg er med;)
2 søte små:-) Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Jeg melder meg også inn her! Håper jeg tør å teste da.. Hadde eggløsning i går - positiv test! Sex søndag og i går, så nå vet jeg at vi traff iallefall. Så håper spiren sitter denne gang! (Ladybug_prøver igjen!! - Soldatene kan ha lange jobbskift..))))) Lykke til alle jenter:-)
Mia *ønsker* Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Jeg tenkte også teste på nyttårsaften Hadde vært gøy å kunne overraske kjæresten min med en positiv test på nyttårsaften! Får bare håpe den blir positiv da! og lykke til til dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå