nattinatt Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Ville du sett litt på oss igjen.ser det ut som at det blir meir over skudd i heimen igjen etter jul.særlig mannen som har vært sliten no.er sjukemeldt til over jul.Og då er vel me snart ferdige foreløpig med tilbygget, iallefall i løpet av januar.Han er født 13.05.65.Og du ser vel fortsatt ikkje noko fleire små på oss? Men gjerne ein tur på oss til våren??Om du orker vennen.Eg er født 04.05.68.Så håper eg du har det fint i julestria.God juleklem til deg
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Klart jeg vil se... Hva mannen din angår kjenner jeg nesten som jeg bare vil trekke pusten dyypt, kjenner meg nesten tungpustet, jeg. Kjenner meg nesten sliten selv.. Vet ikke om han har noen plager, men jeg føler meg ordentlig sånn stiv i ryggen. Ikke behagelig. Men kjenner at det løsner sånn mot og ved nyttår, så jeg tror absolutt han vil føle seg bedre over nyttår. Håper det stemmer, da:0) Tror det vipper over i februar før tilbygget blir ferdig, men dere holder motet oppe. Tror dere blir godt fornøyde med resultatet! Klarer ikke helt å se flere små, nå, nei, men en vet jo aldri;0) Tur til våren ja; mener en av dere vil få feire bursdag i et annet miljø. Jeg tror det er deg, jeg. Føler at dere forflytter dere nokså langt, gjerne til et annet land. Har dere sydenplaner kanskje? Og stor og varm juleklem til deg òg!!
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Hallo Ja du beskriver han så rett,så rett.Han har snakka om at det tynger for pusten.Han virker ikkje deprimert i sånn henseende,sjølv om det er den diagnosen legen satte han på.Han får tbl til å sove på.Eg trur han har hatt så mykje i hove med planlegging ved bygginga av tilbygget.Og jobben er han veldig lei av, så han håper på ein ny jobb. Men du ser ikkje innflytting i soveromma heller før februar då? men det går jo heilt greitt sånn sett.ja begge har me bursdag i mai,eg har jo helt i starten,ja,ja,du ser jo når me har dag,he he.Ser det ut som berre oss to,eller alle saman? Ja sydenplaner, eller cruise har me tenkt på.Så kjekt du ville kikke på oss.Go klem til deg
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Garanterer jo ingenting ift de innflyttingsplanene..men det ser ut til at det vipper over i februar...men klart; det kan jo bli før!! Håper det da! Istad fikk jeg opp at dere to kanskje drar på tur alene? Men du er kanskje sånn hønemor som meg? Har veldig lyst, men klarer ikke helt å rive deg løs fra ungene....;0) Men det kan altså se ut til at det blir en sånn romantisk ferie, ja.. Men denne er ikke langvarig, muligens en weekendtur. Blir spennende dette, da;0) *klem*
nattinatt Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Ja det tar jo alltid litt tid på slutten når ein bygger då.Ja gjerne hønemora er slutta av amme minsten og til dess,he he.Trass i masse tette mjelkeganger, så ammer eg han fortsatt.Jentene har slutta sjølv de,han synest vist det er så deilig. Så er han jo koseguten min då, og den som er minst,er jo minst.Ser det ut som at han fortsetter ei stund på ny året og?Men han er begynt i barnehagen,og då er det meir tid til praksis, og lesing over jul.Ser for meg litt roligere dager då.Og så spennende med deg som er gravid!!Kan ikkje skjønne anna,elles så må det være rett før.Ser ut som det blir eit fint svangerskap, og du koser deg med magen din.Har du trivest å gå gravid?Det virker slik på meg.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå