Gå til innhold

Disse magene som det er bilder av rundt omkring


Merida72

Anbefalte innlegg

Er det normale mager tro? Så på noen lenker her fra innlegg på denne siden siden og mager i uke 10 ser jo gedigne ut! Jeg er i uke 11 og går da i de vanlige klærne mine enda. Men det har begynt å stramme litt...

 

Men hva er normalen? Når begynner de fleste med mammaklær (som ikke skal ha tvillinger!)? Og når synes det skikkelig på magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 10-11 og har ingen problemer med aa bruke de vanlige klaerne ennaa. Var faktisk mer oppblaast foer! Har vaert paa UL og alt ser kjempefint ut ogsaa. Det der er nok sikkert bare veldig individuelt, og avhengig av flere faktorer! Ellers har jeg kanskje lest om uke 16......? DA maa det vel vises!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 nå, og jeg har like stor mage som på mange av bildene der! Håper da magen min er normal for det;-)? Den var like stor forrige gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 idag og går fremdeles med mine vanlige klær. Kjenner at den ene olabuksa strammer litt,men det syns overhodet ikke at jeg er gravid...Tror nok det er veldig individuelt når det begynner å synes. Noen har jo bare en søt,liten kulemage i 9.måned,mens andre ser ut som om de skal eksplodere i 5.måned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er førstegangsgravide får ofte ikke mage så fort som de som har vært gravide før. Jeg er 9+2 og har ingen mage. ;o)

 

Har gått opp 0,5 kg....

Gynekologen min sa at jeg helst ikke skulle gå opp i vekt før uke 15, men at de fleste ikke klarte det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 11 uker på vei :) Måtte kjøpe meg mammaklær i uke 9! Er førstegangsfødende.. Menmen! Har fått sånn bulk på magen allerede jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine tettsittende jeans har vært ubehagelige å ha på siden uke 7, var nok en del oppblåst i begynnelsen, men nå 11+4 har jeg helt tydelig kul på magen, og passer bare for de buksene jeg vanligvis svømmer i, og dem med strikk i livet. Venter med mamma-buksene til etter jul tenker jeg.Men er fast bestemt på å investere i en de gode bukser, er så viktig å ha det behagelig nå framover, jeg hater at det strammer over magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det samme. Ble litt sjokka. Men magen min er oppblåst og klarer ikke få inn den nederste "kulen" på magen samme hvor mye jeg prøver. Går i samme bukse men hettegensere og slikt da. Hmm, kan jo være for at jeg ikke er gravid og bare lagt på meg...?!!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+2 i dag, og har en eneste jeans som passer enda, og det er fordi den er innmari lav i livet så den går ikke opp til kulen som er kommet på magen... ellers må jeg bare gå i joggebukser eller feste igjen de vanlige buksene med strikk eller noe sånnt... er 1.gangs jeg også og tror at magen er bare luft og innvoller som har byttet litt plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+1 i dag og bruker de samme buksene som før (ikke de strammeste) - har faktisk gått ned 2 kg! Har ikke vært kvalm, har nok bare spiste litt mindre - føler meg fortere mett og mindre lyst på søtt.

 

Dette er mitt 3. barn og var vel slik med de to forrige også så vidt jeg husker, er noen år siden...

Men håper jeg får mage snart, vil gjerne føle meg gravid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med vanlige klær til jeg var 6 mnd på vei, da var det noen som spurte om jeg kanskje var gravid:) Min mage kom vel ganske sent.

 

Dette er veldig individuelt, så magen kommer når den kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent anatomisk er det ikke mulig at et ti uker gammelt foster kan forårsake en så stor mage som på de bildene i uke 10!! Det er nok heller det at kvinnen har lagt på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...