Gå til innhold

Noen som vet pris på Quinny freestyle comfort 3XL???

Anbefalte innlegg

Vi var nemlig i Sverige i helgen, og der kunne vi få sportsvognen for 2300,-. Da er det en 2006-mod, men det gjør ingenting. Måtte kjøpe dreami og maxi cosi i tillegg... Jeg syns dette var billig, men har ikke helt peiling på dette her! Glad for hjelp!

Fortsetter under...

Den koster 3999kr på barnas hus og babyshop nå. Tilbud til 24.des. Det er med sportsdel og bag og adapter til sete.Har tenkt på dennejeg og...men er litt usikker.

Har også sett på Emmaljunga Cangaroo...(en liknende vogn)..

Jeg kjøpte den nettopp på Babyshop :-) Betalte kr 4999, og fikk da hele pakka, dvs dreami, sportsdelen og maxi cosi inkludert. Dessuten følger det med insektsnett og regntrekk også. Synes det var en god deal, jeg!

Begynner å bli litt lei av deg "Anonym", som til stadighet skal innom og slenge dritt om denne vognen!! Det er bare tull at det er en møkkavogn, den ble ikke uten grunn kåret til BEST I TEST i bladet Foreldre & Barn. Kjenner flere mødre som er knallfornøyd med vognen!

Annonse

Erykah.... hvorfor tror du at det er så mange som kjøper og så selger den med engang?? Den er utstødig, sportsdelen viker som den sitter fast, vinlger. har lest og sett at den veltet flere ganger. og bagen er knøtt liten. det burde ikke vært best i test

Vognen har bestått vippetester med glans, og nettopp fordi den er forholdsvis smal, sitter barnet godt i sportsdelen, i motsetning til mange andre større vogner der barnet kan vingle så mye frem og tilbake så vognen velter. Er klar over at bagen er liten, men så er det heller ikke noe problem da de fleste barn på 6-7 mnd begynner å bli så nysgjerrige at de heiser seg opp og vil se rundt seg - ergo er sportsdelen utmerket da.

Kjenner som sagt flere mødre som er superfornøyd med vognen, og som absolutt ikke kunne tenke seg å selge den. En god venninne av meg gleder seg til å ta fatt på barn nr 2 med denne vognen.

Synes bare det er ufint å komme med kommentarer av "styr unna denne møkkavognen". La folk som liker denne vognen få diskutere i fred, uten å slenge med leppa, mener nå jeg.

Anonym... hvorfor tror du det er så mange som har den? Jeg tror det er mange til salgs fordi det er mange som har den. Det er jo masse simo til salgs også, uten at den er stemplet som ræl. Dessuten er jo din mening om at den er en møkkavogn totalt uten verdi for oss, når du ikke har den. Hvis du har eid den og har dårlige erfaringer, er det mye bedre at du er litt konstruktiv og begunner hvorfor og hva som gjør den til en drittvogn.

Jeg har en Quinny Freestyle 3 xl comfort, er er helt midt på treet fornøyd. Men det er jo en super vogn til en billig penge! Jeg brukte bagen i over 6 mnd, og har ikke spes liten baby, så det fungerer jo! Uheldigvis har jeg blitt bitt av vogndillabasillen, og har to andre vogner, så nå er den henstilt som sovevogn inntil videre.

Vi er alle forskjellige, og det at en person sier at en vogn er dritt eller fet, gjør den ikke til noen av delene. Synes et barnevognforum burde åpne for ordentlige innlegg, sånn at vi kan lytte til hverandres erfaringer med vogn, og dermed få hjelp til å velge den som passer vårt bruk best! :)

Hilsen en annen

Vi har også denne vognen og jeg har INGEN negative ting å si om den.

Har brukt den siden beg. av februar så vår er prøvd både på vinter-og sommer føre.

Brukte dreamybaggen riktignok kun i 5 mnd. men det var ikke fordi den var for LITEN men fordi snuppa ikke ville ligge i den når hun var våken.

Bytett derfor til sportsdelen ettersom ryggen kan legges flat og der storkoste hun seg ettersom hun så mer der selv om hun lå i vognen.

Men nåt vi kjøpte vogn var vi i flere forretninger og når vi nesten hadde bestemt oss var vi også og sjekket den opp flere ganger før vi kjøpte.

Noe av det jeg tror er problemet er at enkelte synes en vogn er stilig/fin og uten at de har stydert den skikkelig betiller de den på innternett8 det er jo billigst) og når de da får vognen opplever de den helt annerledes enn det de innbilte seg at den skulle være.

sønnen min har klemt seg i den, sku trille vognen en tur i skogen der det var flatt og finn vei, sportsdelen vippet fram og tilbake. det var den første turen med den vogna, og jeg ble kjempe skuffet, syns det er liten, og er dårlig plass i den. jeg har åsså vogndilla og har hatt mange vogner, og har funnet favoritt vogn typen

Vet ikke hva du mener med at sportsdelene vippet, det har jeg aldri opplevd. Den sitter jo så godt på! Kanskje du har vært uheldig med akkurat den vognen? Enig i at det er litt dårlig plass, dvs at sportsdelen er smal.

Av ren nysgjerrighet- hvilken vogn er din favoritt da?

Hilsen en annen

Annonse

Det er jeg som er hovedinnlegger, og jeg var ute etter å sammenligne priser, ikke vogner. Vi har bestemt oss for denne vognen, har vurdert mange, men syns denne er best. Jeg driter i hva andre syns, for jeg kommer til å kjøpe denne uansett!

Det jeg lurte på, var hva de som har vognen har betalt - er jo greit å være litt økonomisk oppi alt dette her... Jeg syns prisen i Sverige var billig, men er jo ikke sikkert det er det ift en norsk nettbutikk f.eks.

Skjønner ikke hvorfor dere krangler så mye over noe jeg ikke spurte om en gang; Hvilken vogn som er best kan dere diskutere et annet sted. Jeg var ute etter seriøse svar, ikke drittkasting...

Sånn, da var dagens hormonbombe unnagjort!!!

Et lite tips som ikke går på pris: Vi har denne vognen, og er veldig fornøyd. Men til nummer to dropper vi bagen. Har heller kjøpt en løs bag som vi bruker i sportsdelen. Kjenner mange som har gjort det, synes det er en mer fleksibel løsning. Spes om vinteren, da alle klærne osv tar mye plass, er bagen liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...