♥pilutta♥ Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Sånn, da er hår, vipper og bryn farget, så nå kan lillegutt bare komme:-) *fnis* vet jeg er jålete, men det skader jo ikke å legge tilrette forholdene så man kan ta seg best mulig ut etter fødsel:-)
jentebaby i hus Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Gratiss. Hadde lyst til dette eg også men tar det etterpå. Tenkte også eg måtte se litt fin ut etter fødselen.
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 He he.. skal være glad viss jeg får shavet leggene.. Klarer det ikke selv, forrige gang jeg skulle på føden, fikk jeg min søster til og gjøre det.. hehe.. Kjekt og føle seg vel:)
♥pilutta♥ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2006 Leggene og tå-neglene er det verre med.. får ta det i etapper..hehe:-)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 tenkte akkurat på dette selv.gjorde du det hjemme eller hos frisør? har hårfarge stående hjemme.Pleier farge brynene selv,men øyevippene er så vanskelige..har du råd? greit å ta seg litt bra ut når man ikke har overskudd eller lyst til å sminke seg. blir jo tatt mye bilder i den første tiden tenker jeg. Er ikke så jålete,men er ikke spes glad i å se bilder av meg selv så er jo greit å være litt forberedt
♥pilutta♥ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2006 prins25jan: jeg klarer heller ikke å farge vippene selv, så jeg fikk en venninne til å hjelpe meg:-) har prøvd en gang selv, og det resulterte i rennende, vonde øyne..hehe. Man må lide for "skjønnheten" ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Da er vi fler som er jålete, jeg må gjøre slikt for å føle meg vel, og ikke bare for omverdenen...Jeg er jo litt heldig også med en søster som er utdannet frisør, er blitt en prøvekanin for henne og det er i grunn helt ok, men må jo bare la henne gjøre det hun vil da,så noen ulemper blir det jo å...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå