Gå til innhold

Hvor lang tid tok det..


nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

for deg å bli gravid?Hvor gammel er du?

Prøver å finne ut hva som er vangli prøve tid..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er et vanskelig spørsmål og det varierer veldig.

 

For meg (27år) ble jeg gravid 2 uker etter at jeg sluttet på p-piller:)

 

Har engang hørt at ca 70 % av de som prøver (min. 4 ganger pr uke) blir gravide i løpet av 3 uker. Men vet ikke om dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og vi prøvde i 2 hele lange år før pergotime hjalp oss stort på første forsøk =o)

 

Tror det er veldig forskjellig.. Jeg hadde gått på p-sprøyte og fikk ikke eggløsning etter det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt hos mange at de bruker ca et halvt år dersom de har gått på p-pillen. Selv er jeg 24 og har brukt p-piller i mange år. Tok ca 2,5 mnd før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 22 år, og har prøvd siden februar 2004. Har i mellomtiden hatt 2 SA og 1 MA, tok 8 mnd første gangen å bli gravid. Siden siste SA tok det 1 år og 7 mnd før jeg ble gravid igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og ble gravid rett etter pilleslutt i februar-06. Mistet i MA i april. Var aktive prøvere frem til november hvor det endelig lyktes igjen :-D Er nå i min 9.uke :o))

 

 

Masse lykke til med prøvingen din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27, mannen 31. Vi har prøvd i 2 år og5mnd før vi lyktes denne gangen.. første gangen brukte vi "bare" 2 år..

Men dette er unormalt lenge.. Jeg har ikke normal eggløsn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føste gang - 26 år og gått på pillen i åtte år - satt på første forsøk.

 

Denne gangen - 29 år og ingen prevensjon siden fødselen - satt på andre forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, og sluttet med P-pillen på nyåret. Fant ut sist helg at jeg var gravid :-) Altså ca 1 år, men ikke spesielt aktiv prøving. Hadde egentlig gitt opp da jeg hadde menssyklus på 40-50 dager! Typisk at det skjer når en ikke tenker/prøver på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og ble gravid i min 2pp etter hormonspiral. Dette blir mitt 3. barn - en skikkelig attpåklatt!

Er 11+1 i dag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!=)

Jeg er 30 år og vi hadde en pp på ca ett år før det ble en liten antydning av en strek på testen!!!=) Har brukt p-sprøyte tidligere og slutta med den ca to år før jeg ble gravid, men vi brukte kondom til og begynne med...vi ville være sikker på at vi var klar for familieøkning!!!=)

Lykke til!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 år. Vi begynte prøvingen 1. november og jeg ble gravid 10 dager etterpå (visste jeg hadde el da). Da hadde vi brukt kondom siden februar da jeg slutta på pilla. villa ha sikkelig pillefri før vi begynte å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...