2barnsMamma28 Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 jeg må bruke i blant, er dobbelt så tett som vanlig. men får så dårlig samv når jeg bruker den....
LoveInMyTummy Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg bruker Symbicort to ganger om dagen, men har ikke dårlig samvitighet. Hvis ikke jeg føler meg bra, så har helt sikkert ikke fosteret det heller...
2barnsMamma28 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 er det noe av det samme eller?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg bruker astmamedisiner hver dag. Har to friske barn fra før og regner med at det går bra denne gangen også. Legen sier det ikke er farlig å bruke den medisinen. jeg får ikk epuste hvis jeg ikke bruker disse medisinene.
Dagros Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Jeg bruker seretide, flutide og ventoline og har brukt mye av det i det siste fordi jeg har hatt lungebetennelse. Ventoline er helt ufarlig å ta, den er det ikke kortison i. De andre er det det, men det virker kun lokalt og er man nøye med å skylle munnen får man lite i kroppen. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å bruke det, babyen har det bra når du har det bra!
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg brukte ventoline før jeg ble gravid ved behov, og legen sa at jeg kunne fortsette med den i svangerskapet. Men som med førstemann blir alt av allergier, og astmaplager borte med baby i magen!! Helt utrolig deilig å slippe medisinene. Men du skal ikke ha dårlig samvittighet. Babyen har det jo ikke bra, når ikke du har det. Hva sier legen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå