Gå til innhold

Dårlig til å holde avtaler allerede...

Anbefalte innlegg

... lurer på om Smurfen slekter litt på mamma? Hun kommer ofte for sent når vi skal møtes til et eller annet.

Jaja, nå har vi planlagt besøk av pappa med samboer i morgen kveld, sambo skal til tannlegen på onsdag og på julelunsj på jobben på fredag (han har egentlig ferie nå), i tillegg til at svigers skal komme nedover med noen julegaver i løpet av uka. Så da har babyen all verdens muligheter til å "ødelegge" noe av det vi har planlagt!

Men sånn for sin egen del så kan h¤n nesten like godt vente til det har gått 14 dager, så det blir bursdag tidlig i januar og ikke i slutten av desember! Her er det ikke jeg som bestemmer, masse såkalte "fødetriks" er benyttet, senest i går kveld, uten resultater av noe slag, utenom litt ekstra kos med sambo, ikke å forakte det heller : )

Fortsetter under...

hehe, jeg skjønner ikke hvem min slekter på... Både gubben og jeg er ekstremt tidlig ute på ting. Alltid 10 min før toget går osv..... Men neida, her drar vi det uuuut

6 dager siden UL termin, 10 dager siden mens termin

Nurket her MÅ ha fått denne tregheten fra pappan sine gener! Jeg er også som Angelas over skriver en som haaaater trege folk og er alltid ute i god tid.

Svigermor har fortalt at de måtte sette igang henne også da den gang sambo ble født. Så jepp, skylder på han ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...