Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke av den mest aktive som skriver her inne, men derimot er jeg en flinkere leser. Syns man får svar på alt man lurer på , så nå spørr jeg. Har vært plaget en god del med sterke og vonde kynnere densiste tiden, men fra i natt og hele dagen i dag har jeg også kraftige mensmurringer uten at magen blir hard. Trode både maserier og kynnere at magen skulle bli hard, noen som vet? Jeg skal til joordmor på onsdag tenkte jeg skulle slippe og ringe dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen skal bli hard hvis det er rier eller kynnere ja, så jeg tviler på at et er det som er årsaken til vondtene dine. Har det samme selv (spesielt når jeg hviler etter masse aktivitet), men det er vist ikke noe å tenke så mye på ifølge JM (jeg er 38 fullgåtte i morgen). Kroppen skal jo klargjøre seg til fødsel på mange måter, og litt vondt her og dær må vi bare regne med.

Du kan spørre JM om det på onsdag, men tror ikke du trenger tenke så mye over det før den tid. Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Hei og takk for raskt svar, er fullgådte 34 uker. Regnet egentlig med at det er forberedelser til fødselen som er på gang, men man kjenner etter og lurer på det meste. Er nok mest redd for å føde for tidlig, les i 2006. Ser at det er en del av de med termin i janur som er blitt mødre, og vil helst at babyen holder seg "innomhus" til 2007. Så er nok litt mer observang på det som skjer i kroppen. I tilleg til at jeg ikke har gjort dette før.

38 uker det er likefør, kan jo komme når som helst nå da. Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...