Gå til innhold

Bulgaria i sommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal til bulgaria /nessebar) i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i bulgaria den sommeren som va nå. Vi var i sunny beach. Men jeg ville bare si at vi var på tur til nessebar. Det var veldig flott der, men ingenting å gjøre. Noen butikker/boder og fine restauranter. Men ingen aktiviteter for verken barn eller voksen. Ville bare si ifra. For de reklamerer med et flott sted, men jeg syns det var litt for gammeldags. Spøsr selvsagt hva dere har tenkt, men jeg ville iallfall vurdert å bytte sted. Sunny beach ligger et kvarters båttur fra nessebar og var helt fantastisk.

Ville bare dele min erfaring.

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri bodd i Nessebar, men vært mange ganger i både Albena, Golden Sand og Sunny Beach.

Jeg har besøkt Nessebar flere ganger. Vi har gått dit fra Sunny Beach. En fin tur.

Jeg vil først og fremst si at vi synes Sunny Beach desidert er det fineste stedet både for voksne og barn.

Så vil jeg si til hun som mener at det ikke er noe å gjøre i Nessebar. Jeg lurer på om du bare har vært i Old Nessebar. Der er det bare boder og butikker. Jeg tror det er mer for barn der hotellene ligger. Men, dette kan jo sjekkes på reiseselskapet.

Uansett, Bulgaria er et fantastisk ferieland!

God tur!

Hilsen Anne.

Skrevet

Hei! Jeg var der for et par år siden og jeg håper det har forandret seg! Nessebar var jo koselig, jeg var der bare på dagstur riktignok. Vi bodde på Golden Sands og det var kjipt. Maten var dårlig og det var mye mas fra utesteder i nærheten av vårt hotell. Vi spiste på en indisk restaurant hele ferien, der hadde de god (men dyr) mat! Vil absolutt ikke anbefale å dra dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...